بلومبرگ گزارش داد اپل در حال توسعه هوش مصنوعی برای به کارگیری در iOS و سیری است

ظاهرا امسال اپل قصد دارد همانند دیگر شرکت‌های فناوری در زمینه هوش مصنوعی عقب ماندگی خود را در این حوزه جبران کرده و نرم‌افزارهای مختلف از جمله iOS و سیری و دیگر محصولات خود را به ابزارهای هوش مصنوعی مجهز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن به عنوان خبرنگار بلومبرگ […]

ظاهرا امسال اپل قصد دارد همانند دیگر شرکت‌های فناوری در زمینه هوش مصنوعی عقب ماندگی خود را در این حوزه جبران کرده و نرم‌افزارهای مختلف از جمله iOS و سیری و دیگر محصولات خود را به ابزارهای هوش مصنوعی مجهز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن به عنوان خبرنگار بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد اپل و مدیران ارشد این شرکت از جمله گریک فدریکی تلاش دارند تا سرویس‌ها و محصولات این شرکت را به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز کنند. احتمالاً قابلیت‌های مورد نظر شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند که در ios ۱۸ ارائه می‌شوند. این ویژگی‌ها مانند پاسخگویی هوشمندانه‌تر به پیام‌ها در اپ پیام رسان خواهد بود. همچنین ممکن است اپل موزیک شامل پلی لیست‌هایی باشد که با هوش مصنوعی انتخاب شده است. همچنین این شرکت تلاش دارد تا با روش‌های جدید نرم‌افزارهای کاربردی نظیر Pages و Keynote را نیز به هوش مصنوعی مولد مجهز کند. احتمالاً نسخه جدید و باهوش‌تر سیری نیز در سال آینده با ویژگی‌های هوش مصنوعی ارائه خواهد شد.

طبق گزارش گرمن یکی دیگر از اهداف دیگر اپل اضافه کردن قابلیت‌های مصرفی هوش مصنوعی خواهد بود. زیرا این شرکت قصد دارد با دیگر شرکت‌های فناوری از جمله گوگل مایکروسافت و OpenAI نیز رقابت کند. بنابراین احتمالاً هزینه اپل در زمینه تحقیق و توسعه پیرامون استفاده از هوش مصنوعی حدود یک میلیارد دلار خواهد بود.

از دیگر برنامه‌های اپل بهبود تجربه توسعه دهندگان و کار با Xcode است. بنابراین احتمالاً در آینده باید منتظر ابزارهای جدید از جمله ابزاری مشابه Github Copilot در کد نویسی باشیم تا به توسعه دهندگان کمک کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال