BOB اولین گوشی هوشمند مبتنی بر بلاکچین ماژولار معرفی شد

در نمایشگاه CES 2019 بود که شرکت Pundi X از اولین تلفن هوشمند ماژولار مبتنی بر بلاکچین رونمایی کرد. این گوشی که بوسیله Pundi X توسعه یافت و به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های فروش غیرمتمرکز رمز ارز شناخته می شود ، از طراحی جالبی بهره می برد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک […]

در نمایشگاه CES 2019 بود که شرکت Pundi X از اولین تلفن هوشمند ماژولار مبتنی بر بلاکچین رونمایی کرد. این گوشی که بوسیله Pundi X توسعه یافت و به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های فروش غیرمتمرکز رمز ارز شناخته می شود ، از طراحی جالبی بهره می برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، همانطور که گفته شد اسمارتفون نخستین بار در CES 2019 رونمایی شد و نشان افتخار CES 2020 را هم کسب کرد. شرکت پاندی که از سرویس رمزارز  XWallet برخوردار است و با دستگاه ایکس پوز به مشتریان اجازه می دهد تا به پرداخت های تحت رمزارز بپردازند ، در این زمینه توانسته عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.

با این حساب باید تلفن هوشمند BoB یا همان ایکس فون قبل را یک اسمارتفون کاملا ماژولار تحت رمز ارز دانست. سیستم عامل دستگاه نیز از نوع متن باز  Function X بوده و بر اساس بلاکچین نیز توسعه یافت.

تمامی کارها از جمله ارسال پیامک ، برقراری تماس و بسیاری دیگر بر بستر غیر متمرکز انجام می گیرد و از این رو شدیدا رمزگذاری شده است. البته اگر سیستم عامل مورد اشاره جالب نباشد ، افراد می توانند اندروید 9.0 پای را روی آن نصب کنند. از مشخصات کلیدی آن باید به پردازنده میان رده اسنپدراگون 660 ، حافظه رم 6 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقا 128 گیگابایتی ، صفحه نمایش 4.97 اینچی FHD ، دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

باتری دستگاه نیز 3300 میلی آمپر است و به پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم می پردازد. در سایر مشخصات باید به پشتیبانی NFC ، سنسور اثرانگشت ، بلوتوث ، وای فای و جک 3.5 میلیمتری هدفون پرداخت. این تلفن هوشمند با قیمت 599 دلار در  دسترس قرار می گیرد و یک پروژه کیک استارتری است. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال