ماسک اعلام کرد تا چند ماه دیگر تنها از طریق تماس و پیامک ایکس با دیگران ارتباط برقرار خواهد کرد

در حالی ایلان ماسک ادعای برقراری تماس و ارسال پیامک از طریق ایکس را مطرح کرده است که به گفته محققان اپلیکیشن امکان آن در حال حاضر وجود ندارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک تلاش دارد تا برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را به ایکس بیاورد. اکنون وی در پست […]

در حالی ایلان ماسک ادعای برقراری تماس و ارسال پیامک از طریق ایکس را مطرح کرده است که به گفته محققان اپلیکیشن امکان آن در حال حاضر وجود ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک تلاش دارد تا برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را به ایکس بیاورد. اکنون وی در پست جدید خود مدعی شد تا چند ماه آینده تنها از ایکس به طور انحصاری برای تماس و ارسال پیامک استفاده خواهد کرد.

در پست جدید ماسک در شبکه اجتماعی ایکس آمده است: چند ماه دیگر شماره تلفن خود را قطع کرده و برای تماس‌های صوتی و تصویری و ارسال پیامک تنها از اپلیکیشن ایکس استفاده خواهم کرد.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که محدودیت‌های امنیتی امکان برقراری تماس و پیامک تنها از طریق یک پلتفرم را نخواهد داد. یک محقق اپلیکیشن به طور مستقل در این مورد اعلام کرد کدهای تایید برای احراز هویت به کاربران به صورت پیامکی ارسال شده و هنوز به عنوان بخش بزرگی از زندگی آنلاین ما شناخته می‌شود.

در حال حاضر نیز پلتفرم‌های از قبیل واتساپ برای ایجاد حساب جدید کدهای تایید خود را به صورت پیامک برای کاربران ارسال می‌کنند. اپلیکیشن ایکس نیز از کدهای پیامکی برای تایید احراز هویت کاربران استفاده کرده و تنها برای مشترک پریمیوم قابل استفاده خواهد بود.

در صورتی که ماسک قصد داشته باشد ایده خود را به صورت عملی اجرا کند کاربران مجبورند برای برقراری تماس از اشتراک پرمیوم ایکس با هزینه حداقل ۸ دلار در ماه استفاده کنند. امکان پاسخ دهی به تماس‌های ویدیو یا صوتی برای تمام کاربران فعال خواهد بود اما امکان برقراری تماس در اختیار مشترکین پریمیوم خواهد بود. پلتفرم ایکس از سال گذشته قابلیت برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی را برای کاربران ios ارائه کرده و کاربران اندرویدی نیز از ماه گذشته امکان برقراری این تماس‌ها را داشته‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال