ایلان ماسک ویدیویی از ربات تسلا در حال تقلید از حرکات او منتشر کرد

ویدیویی که اخیرا ایلان ماسک از ربات تسلا منتشر کرده این ربات را در حال تقلید از حرکات وی نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات اپتیموس متعلق به شرکت تسلا نسبت به قبل ۳۰ درصد سریع تر و انعطاف پذیرتر شده و اکنون نحوه حرکت آن شباهت زیادی به انسان […]

ویدیویی که اخیرا ایلان ماسک از ربات تسلا منتشر کرده این ربات را در حال تقلید از حرکات وی نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات اپتیموس متعلق به شرکت تسلا نسبت به قبل ۳۰ درصد سریع تر و انعطاف پذیرتر شده و اکنون نحوه حرکت آن شباهت زیادی به انسان دارد. از زمان معرفی این ربات توسط ایلان ماسک به عنوان ربات انسان نمای تسلا حدود دوسال می‌گذرد. این ربات اکنون دست و پای جدیدی دارد و می تواند از ویژگی های حرکتی ایلان ماسک تقلید کند‌.

در ماه مارس امسال تسلا یک نمونه بسیار کاربردی از ربات اپتیموس عرضه کرد که دارای قابلیت های فراوان بود. این شرکت حدود ده ماه بعد از اپتیموس ژن ۲ رونمایی کرد که کاملا جدید بود. ربات جدید تسلا بسیار ساده تر شده، حرکات آن نرم تر و در راه رفتن تعادل بهتری دارد. اکنون این مدل با بدنه سفید شباهت بیشتری به خودروهای تسلا S دارد. همچنین این ربات می تواند حرکات نمایشی را به تقلید از انسان همانند آنچه در ویدیو مشخص است انجام دهد.

سرعت توسعه سخت افزار این ربات بسیار زیاد بوده است. البته قابلیت های آن در انجام حرکات نمایشی نسبت به ربات های بوستون داینامیکس کمتر است. اما باید توجه داشت ربات بوستون داینامیکس به نام اطلس برای تولید انبوه ساخته نشده اما اپتیموس توانسته در این بخش خود را اثبات کند. این ربات در انتهای ویدیوی منتشر شده یک سری حرکات رقص انجام می دهد که مشابه حرکات ایلان ماسک در زمان رونمایی از خودروهای تسلا است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال