گلکسی واچ ۷ با ۲ برابر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد

سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ ۷ را به همراه تراشه اکسینوس w۹۴۰ و در سه مدل به بازار عرضه کند. طبق اطلاعات فاش شده احتمالاً فضای ذخیره سازی در این ساعت هوشمند نیز دو برابر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در تابستان رویداد بعدی آنپکد خود را برگزار خواهد […]

سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ ۷ را به همراه تراشه اکسینوس w۹۴۰ و در سه مدل به بازار عرضه کند. طبق اطلاعات فاش شده احتمالاً فضای ذخیره سازی در این ساعت هوشمند نیز دو برابر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در تابستان رویداد بعدی آنپکد خود را برگزار خواهد کرد. به نزدیک شدن به این رویداد شایعات در مورد محصولات قابل عرضه در این مراسم از جمله گلکسی واچ ۷ نیز بیشتر منتشر می‌شود. یکی از این محصولات گلکسی واچ ۷ است که طبق اطلاعات منتشر شده در مورد آن احتمالاً با فضای ذخیره سازی دو برابر بیشتر نسبت به مدل قبلی عرضه خواهد شد. همچنین احتمال می‌رود گلکسی واچ ۷ توسط شرکت سازنده در سه مدل متفاوت عرضه شود.

معرفی رسمی گلکسی واچ ۷ تا چند ماه دیگر انجام خواهد شد. طبق گفته‌ها احتمالاً نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ مجهز به تراشه اختصاصی اکسینوس w۹۴۰ خواهد بود. به دلیل قدرت پردازشی بیشتر در این تراشه نسل بعدی گلکسی واچ عملکرد روانتری را به کاربر ارائه خواهد کرد. همچنین علاوه بر تراشه قدرتمند فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیز در این ساعت به کاربر عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد سامسونگ حافظه داخلی گلکسی واچ ۷ را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهد. این در حالی است که نسل قبلی ساعت‌های هوشمند دارای ظرفیتی معادل ۱۶ گیگابایت بودند. میزان افزایش فضای ذخیره سازی همراه با ارتقای قدرت پردازشی می‌تواند یک ترکیب برنده برای سامسونگ ایجاد کند که علاوه بر ارائه عملکردی نرم و روان روی این ساعت هوشمند تجربه کاربران را نیز بهبود می‌بخشد.

طبق دیگر اطلاعات منتشر شده در مورد عرضه گلکسی واچ ۷ احتمالاً این ساعت هوشمند در سه مدل متفاوت عرضه خواهد شد. این سه مدل می‌تواند مدل استاندارد، پرو و کلاسیک باشد. هنوز این شایعه توسط سامسونگ مورد تایید قرار نگرفته است. گفته می‌شود گلکسی واچ ۷ مجهز به سلولار و با قابلیت پشتیبانی از eSIM به بازار روانه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال