اولین گوشی تاشو عمودی آنر همین امسال عرضه می‌شود

آنر اعلام کرد یک گوشی تاشو عمودی با ویژگی‌های هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر در کنگره جهانی موبایل امسال اعلام کرد این شرکت روی یک گوشی تاجشو عمودی کار می‌کند و قصد دارد در سال ۲۰۲۴ آن را عرضه کند. این شرکت […]

آنر اعلام کرد یک گوشی تاشو عمودی با ویژگی‌های هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر در کنگره جهانی موبایل امسال اعلام کرد این شرکت روی یک گوشی تاجشو عمودی کار می‌کند و قصد دارد در سال ۲۰۲۴ آن را عرضه کند. این شرکت با هدف رقابت با سری گلکسی زد فیلیپ سامسونگ از اولین گوشی تاشو عمودی خود رونمایی خواهد کرد. در این گوشی قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز ارائه خواهد شد.

طبق گزارش‌های منتشر شده اولین گوشی تاشو آنر برای عرضه در سال ۲۰۲۴ اولین تلاش این شرکت در ساخت گوشی‌های تاشو عمودی است. سامسونگ و موتورولا از جمله شرکت‌هایی بوده‌اند که چنین گوشی‌هایی را به بازار عرضه کرده و در بین کاربران نیز به محبوبیت‌هایی دست پیدا کرده‌اند. هدف آنر حضور پررنگ در بازار گوشی‌های پریمیوم بوده و در راه رسیدن به این هدف گوشی‌های تاشو جدید را عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل این شرکت طی مصاحبه‌ای اختصاصی در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های تاشو در سال جدید هستند. همچنین مراحل توسعه این گوشی در شرکت در مراحل نهایی قرار داشته و مدیرعامل این شرکت نسبت به حضور این گوشی‌های تاشو در بازار بسیار خوشبین است. به گفته وی گوشی‌های تاشو این شرکت می‌توانند آینده روشنی داشته باشد.

پیش از این آنر گوشی تاشو زیادی به بازار روانه کرده که یکی از آنها آنر مجیک V2 بوده است. این گوشی دی ماه امسال عرضه شد که به صورت افقی باز می‌شود. این شرکت تاکنون هیچ گوشی تاشو عمودی به بازار عرضه نکرده است.

قیمت گوشی‌های تاشو عمودی نسبت به نوع تاشو افقی پایین‌تر است. اما در رده‌بندی گوشی‌های پریمیوم و بالا رده محسوب می‌شود. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد گوشی‌های هوشمند پریمیوم در سال ۲۰۲۳ با رشد فروش همراه بوده در حالی که فروش کلی گوشی‌های هوشمند در بازار با کاهش مواجه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال