فناوری E-Color اینفینیکس امکان تغییر رنگ پنل پشتی گوشی را فراهم می‌کند

در کنگره جهانی موبایل نسخه پیشرفته‌تری از فناوری E-Color اینفینیکس به نمایش گذاشته شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند رنگ پنل پشتی گوشی خود را به راحتی تغییر دهند. اینفینکس از این فناوری در نمایشگاه CES رونمایی کرده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری  E-Color Shift توسط اینفینکس در […]

در کنگره جهانی موبایل نسخه پیشرفته‌تری از فناوری E-Color اینفینیکس به نمایش گذاشته شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند رنگ پنل پشتی گوشی خود را به راحتی تغییر دهند. اینفینکس از این فناوری در نمایشگاه CES رونمایی کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری  E-Color Shift توسط اینفینکس در کنگره جهانی موبایل امسال با قابلیت‌های پیشرفته‌تر عرضه شد که می‌تواند در پنل‌های پشتی گوشی مورد استفاده قرار بگیرد. این شرکت جوهر الکترونیکی  Prism 3 را برای تغییر الگوهای رنگی در پنل پشتی گوشی‌ها مورد استفاده قرار می‌دهد. امکان استفاده از جوهر رنگی در دستگاه‌های کتابخوان وجود دارد و بسیار کارآمد خواهد بود. زیرا تنها با استفاده از برق می‌توان برای تغییر رنگ و الگوها اقدام کرد. پس از تنظیم الگوی جدید دیگر نیازی به مصرف برق در این جوهر نخواهد بود.

طبق گزارشی که تک کرانچ در این مورد منتشر کرده است، در کنکور جهانی موبایل امسال فناوری توسط اینفینکس به نمایش گذاشته شد. نسخه پیشرفته این فناوری که امسال از آن رونمایی شده است امکان انتخاب رنگ‌های بیشتری را به کاربران خواهد داد. همچنین با کمک تقسیم کردن پنل پشتی به پخش‌های جداگانه می‌توان به صورت مجزا رنگ هر قسمت را تغییر داده و آن را کنترل کرد.

با استفاده از فناوری جدید اینفینیکس میتوان انیمیشن‌ها و الگوهای مختلفی را در پنل پشتی گوشی بارگذاری کرد. علاوه بر آن از طریق یک اپلیکیشن امکان کنترل رنگ‌های پنل پشتی وجود دارد و کاربران می‌توانند رنگ‌ها و تنظیمات مربوط به کنترل را از این طریق انجام دهند. رنگ‌های  E-Color تنها به صورت پیکسل‌های مربعی یا مستطیلی نبوده و امکان تنظیم آن به صورت نواری نیز وجود دارد. این شرکت قصد دارد ‌ناحیه های قابل کنترل رنگ‌ها را به ۶۰ عدد افزایش داده و امکان شخصی سازی آن با استفاده از انیمیشن‌های مختلف را توسط کاربران فراهم کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال