آیفون ۱۷ پرومکس احتمالا با سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

احتمالاً اپل در آیفون ۱۷ پرو مکس از سه دوربین استفاده خواهد کرد. این دوربین‌ها شامل دوربین عریض و تله فوتو از نوع ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشر شده توسط جف پو، تحلیل گر زنجیره تامین اپل، احتمالا این شرکت در آیفون ۱۷ پرومکس از […]

احتمالاً اپل در آیفون ۱۷ پرو مکس از سه دوربین استفاده خواهد کرد. این دوربین‌ها شامل دوربین عریض و تله فوتو از نوع ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشر شده توسط جف پو، تحلیل گر زنجیره تامین اپل، احتمالا این شرکت در آیفون ۱۷ پرومکس از دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. هم‌چنین قرار است این دوربین برای استفاده با هدست اپل ویژن پرو بهینه شود.

البته حزئیات بیشتری در مورد تطابق دوربین تله فوتو در این گوشی و هدست اپل توسط جف پو منتشر نشده است. در حال حاضر دوربین گوشی آیفون ۱۵ پرومکس اپل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که به همراه دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی عرضه میشود. همچنین این گوشی با کمک سیستم عامل قادر به ضبط ویدیوهای سه بعدی است که برای مشاهده آنها باید از هدست ویژن پرو استفاده شود.

جف پو در اوایل امسال از تصمیم اپل برای استفاده از دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی توسط اپل خبر داده بود. بنابراین آیفون ۱۷ پرومکس اولین گوشی این شرکت مجهز به سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. با افزایش وضوح تصویر در گوشی، جزئیات بیشتری در تصویر وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال