امکان دانلود مستقیم اپ‌های iOS از وب سایت توسعه دهندگان ممکن شد

اپل طی خبری اعلام کرد توسعه دهندگان اتحادیه اروپایی به زودی امکان توزیع اپ‌ها را به طور مستقیم از طریق وب سایت خود خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در یک گزارش خبری اعلام کرد به زودی توسعه دهندگان اتحادیه اروپا تغییراتی را در زمینه توزیع اپ‌های خود در اختیار […]

اپل طی خبری اعلام کرد توسعه دهندگان اتحادیه اروپایی به زودی امکان توزیع اپ‌ها را به طور مستقیم از طریق وب سایت خود خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در یک گزارش خبری اعلام کرد به زودی توسعه دهندگان اتحادیه اروپا تغییراتی را در زمینه توزیع اپ‌های خود در اختیار خواهند داشت. این شرکت اعلام کرد توسعه دهندگان کشورهای اروپایی اکنون می‌توانند اپ‌ها را از وب سایت‌های خود به صورت مستقیم در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین این شرکت برای پرداخت‌های جایگزین در درون برنامه‌ها تغییرات و روش‌های پرداخت دیگری را طراحی کرده است.

این شرکت هفته گذشته آپدیت جدید iOS را منتشر کرد که در آن امکان استفاده از اپ استورهای جایگزین وجود دارد. سپس در پیامی اعلام کرد فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث امکان ارائه اپ‌های خاص خودشان را به کاربران خواهند داشت. بنابراین توسعه دهندگان به زودی می توانند اپ ها را به صورت مستقیم و از وب سایت خود یا فروشگاه اختصاصی خود در اختیار کاربران قرار دهند. البته توسعه دهندگان برای این کار باید شرایط اپل از قبیل عضویت ۲ ساله به صورت متوالی در برنامه توسعه دهندگان و یا داشتن یک برنامه با میزان حداقل یک میلیون دانلود در اتحادیه اروپا را داشته باشند.

اپلیکیشن‌های مربوط به این توسعه دهندگان باید پیش نیازهایی از قبیل تایید صحت برنامه‌ها توسط اپل پیش از توزیع را دریافت کرده باشند. طراحی تبلیغات پرداخت‌های درون برنامه تخفیف‌ها و موارد دیگر در زمان هدایت کاربران به وب سایت شخصی و با هدف تکمیل تراکنش‌ها توسط خود توسعه دهندگان انجام خواهد شد. همچنین این توسعه دهندگان می‌توانند با دسترسی به چند API توزیع اپلیکیشن را با کارکردهای سیستم یکپارچه کرده و پشتیبان‌گیری یا بازیابی اطلاعات را با استفاده از آنها انجام دهند. این توسعه دهندگان می توانند از فصل بهار توزیع اپ ها را از طریق وب آغاز کنند. این ویژگی از طریق یک بروزرسانی در اختیار انها قرار میگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال