تبلت اندرویدی لنوو تب پلاس مجهز به اسپیکرهای JBL معرفی شد

لنوو از یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت با نام تب پلاس رونمایی کرده که در محدوده قیمتی خود از مشخصات فنی بالایی برخوردار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت جدید لنوو به نام تب پلاس مجهز به یک نمایشگر ۱۱.۵ اینچی از نوع LCS است که نرخ نوسازی تصویر در آن […]

لنوو از یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت با نام تب پلاس رونمایی کرده که در محدوده قیمتی خود از مشخصات فنی بالایی برخوردار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت جدید لنوو به نام تب پلاس مجهز به یک نمایشگر ۱۱.۵ اینچی از نوع LCS است که نرخ نوسازی تصویر در آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. با توجه به محدوده قیمتی اعلام شده برای این تبلت این مشخصات بسیار خوب به نظر می‌رسد.

لنوو در ابناین تبلت از چیپ مدیاتک G99 به همراه ۸ گیگابایت رم استفاده کرده و قرار است با گزینه‌های دارای حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود. همچنین به دلیل امکان پشتیبانی از اسلات رم میکرو اس دی در این تبلت می توان حافظه آن را افزایش داد. لنوو در این دستگاه از یک باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که می‌تواند از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی کند.

مهمترین ویژگی این تبلت پشتیبانی از ۸ اسپیکر جی بی ال است که یک خروجی صدای با کیفیت را به کاربران ارائه خواهد کرد. روی این تبلت گزینه‌ای تعبیه شده تا بتوان از اسپیکرهای این دستگاه به عنوان یک بلندگوی بلوتوثی استفاده کرد. یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیزر وی این دستگاه قرار داده شده تا بتوان از هدفون‌های سیمی نیز استفاده کرد.

سیستم عامل لنوو تب پلاس اندروید ۱۴ است و قرار است به روز رسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی آن تا ژوئن سال ۲۰۲۸ ارائه شود. مشخصات دیگر این دستگاه شامل یک پایه داخلی است که می‌تواند برای مواردی مانند تماس‌های ویدیویی، پخش موسیقی و یا تماشای ویدیو کاربرد داشته باشد. در پنل پشتی و بالای نمایشگر نیز دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی و تصویربرداری قرار دارند. طبق اعلام شرکت سازنده این دستگاه قرار است تنها به رنگ خاکستری تولید شده و با قیمت ۲۹۰ دلار در بازار به فروش برسد.