رندرهای جدید پیکسل فولد ۲ نمایشگر داخلی و بیرونی بزرگتر آن را نشان می‌دهد

رندرهای جدیدی از گوشی پیکسل فولد ۲ گوگل منتشر شده است که نشان می‌دهد قرار است این گوشی با طراحی متفاوت در دوربین عرضه شود. نمایشگر داخلی و بیرونی پیکسل فولد ۲ بزرگتر شده و دوربین سلفی نیز زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد با عرضه […]

رندرهای جدیدی از گوشی پیکسل فولد ۲ گوگل منتشر شده است که نشان می‌دهد قرار است این گوشی با طراحی متفاوت در دوربین عرضه شود. نمایشگر داخلی و بیرونی پیکسل فولد ۲ بزرگتر شده و دوربین سلفی نیز زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد با عرضه پیکسل فولد ۲ یک بار دیگر در بازار گوشی‌های تاشو به رقابت با دیگر شرکت‌ها بپردازد. ریدرهای جدیدی از پیکسل فولد ۲ منتشر شده که می‌توان از طریق آن طراحی این گوشی را در زوایای مختلف مشاهده کرد.

احتمالاً این رندرها به یک نمونه اولیه تعلق دارند و انتظار داریم محصول نهایی طرحی شبیه به این رندرها داشته باشند. همچنین آنها نشان می‌دهند گوگل در نسل بعدی گوشی تاشو خود طراحی دوربین متفاوتی را نسبت به پیکسل فولد قبلی در نظر گرفته است. این طراحی نسبت به طراحی دوربین در اولین گوشی تاشو گوگل جذاب‌تر بوده اما همچنان نمی‌توان آن را یک طراحی دوربین زیبا در نظر گرفت.

البته گوگل پیکسل فولد با حاشیه‌های زیاد در اطراف نمایشگر چندان جالب توجه به نظر نمی‌رسید. گوگل نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود این حاشیه‌ها را به طور چشمگیری کاهش داده است همچنین این شرکت با انتقال دوربین سلفی به درون نمایشگر داخلی توانسته است بیشتر به این هدف نزدیک شود. پخش بیرونی شامل یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است که نسبت به نسل قبلی خود با نمایشگر ۵.۸ اینچی ابعاد بزرگتری خواهد داشت. در مرکز این پنل نیز یک حفره قرار دارد که در آن دوربین سلفی به چشم می‌خورد.

درون این گوشی تاشو نمایشگر ۷.۹ اینچی گوگل قرار گرفته و ابعاد آن نشان دهنده یک گوشی تقریباً مربعی شکل است. در هر دو صورت باز یا بسته گوشی جدید نسبت به نسل قبلی ضخامت کمتری دارد. طبق شایعات منتشر شده گوگل در این گوشی جدید از تراشه تنسور G4 استفاده خواهد کرد. همچنین این شایعات نشان می‌دهند گوگل قصد دارد این گوشی را همراه با پیکسل ۹ و ۹ پرو در ماه اکتبر رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال