سال آینده میلادی همراه با معرفی تمامی آیپدهای جدید اپل خواهد بود

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از مدل‌های جدید آیپد خود رونمایی کرده و نسل جدید آنها را وارد بازار کند. این مدل‌ها شامل آیپد پرو، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد نسخه استاندارد خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی که توسط گرمن از بلومبرگ […]

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از مدل‌های جدید آیپد خود رونمایی کرده و نسل جدید آنها را وارد بازار کند. این مدل‌ها شامل آیپد پرو، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد نسخه استاندارد خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی که توسط گرمن از بلومبرگ منتشر شده است نشان می‌دهد امسال اپل در فصل تعطیلات آیپد جدیدی معرفی نخواهد کرد. گرمن در گزارش خود آورده است: اپل میتوانست در فرصت باقیمانده و با عجله محصول جدیدی را برای عرضه در فصل تعطیلات آماده کند. اما به نظر می‌رسد آیپدها و ایرپادهای جدید این شرکت هنوز آماده نبوده و اپل قصد دارد تمام این محصولات را طی سال ۲۰۲۴ به روز رسانی و عرضه کند. همچنین ایرپاد ارزان قیمت اپل نیز در سال آینده میلادی عرضه می‌شود. همچنین در سال ۲۰۲۵ نیز ایرپاد جدید پرو از راه خواهد رسید.

امسال اولین سالی بود که اپل در آن نسل جدیدی از آیپد ارائه نکرد. این شرکت از سال ۲۰۱۰ تاکنون هر ساله حداقل یک آیپد جدید معرفی کرده بود. با توجه به اینکه امسال آیپد جدیدی معرفی نشده است منطقی به نظر می‌رسد که سال آینده سال به روز رسانی آیپدها باشد.

گرمن پیش از این نیز در گزارشی اعلام کرده بود سال ۲۰۲۴ زمان عرضه آیپد‌های پایین رده و میان رده جدید اپل خواهد بود. همچنین آیپد پرو ۱۱ و ۱۳ اینچی نیز مجهز به نمایشگرهای اولد خواهند بود که در فصل اول ۲۰۲۴ رونمایی می‌شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال