افراد غیرمتخصص نیز می‌توانند محصولات اپل را تعمیر کنند

اپل قصد دارد قطعات مورد نیاز تعمیر دستگاه‌ها را در اختیار همه افراد قرار داده و بدین ترتیب تعمیر آنها را حتی به افراد غیر متخصص نیز بسپارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل طبق قانون وضع شده توسط دولت آمریکا اپل باید قطعات، ابزارها و راهنمای مورد نیاز تعمیر دستگاه‌ها را […]

اپل قصد دارد قطعات مورد نیاز تعمیر دستگاه‌ها را در اختیار همه افراد قرار داده و بدین ترتیب تعمیر آنها را حتی به افراد غیر متخصص نیز بسپارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل طبق قانون وضع شده توسط دولت آمریکا اپل باید قطعات، ابزارها و راهنمای مورد نیاز تعمیر دستگاه‌ها را در اختیار همه تعمیرکارها حتی افراد غیرمتخصص قرار دهد. بدین ترتیب کاربران محصولات اپل امکان در اختیار داشتن قطعات تعمیر آیفون آیپد مک بوک و دیگر دستگاه‌ها را خواهند داشت.

همچنین اپل در راستای اجرایی کردن قانون جدید دولت آمریکا قصد دارد برنامه جدیدی را برای تعمیرگاه‌های مستقل ارائه کند تا آنها بتوانند این قطعات را بدون گارانتی و برای تعمیر دستگاه‌ها مورد استفاده قرار دهند. البته تعمیر دستگاه‌های اپل توسط افراد غیرتخصص می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. اما طبق قانون در آمریکا در صورتی که افراد خودشان قصد تعمیر داشته باشند این امکان برای آنها وجود خواهد داشت.

اپل اخیراً سرویس Apple Pay Later را نیز برای ساکنان ایالات متحده فعال کرده و امکان استفاده از آن در برنامه کیف پول آیفون وجود دارد. با استفاده از این قابلیت کاربران واجد شرایط می‌توانند هزار دلار وام بدون بهره و کارمزد دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال