یکی از قابلیت‌های پیکسل ۹ گوگل استفاده از جدیدترین استاندارد شارژ بیسیم است

کنسرسیوم WPC Wireless Power اعلام کرد به زودی فناوری شارژ بیسیم Qi2 به بازار عرضه خواهد شد و سری پیکسل ۹ گوگل احتمالاً از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که زمان زیادی از معرفی پیکسل هشت گوگل نمی‌گذرد. اما برخی شایعات نشان می‌دهد احتمالاً گوشی […]

کنسرسیوم WPC Wireless Power اعلام کرد به زودی فناوری شارژ بیسیم Qi2 به بازار عرضه خواهد شد و سری پیکسل ۹ گوگل احتمالاً از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.
به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که زمان زیادی از معرفی پیکسل هشت گوگل نمی‌گذرد. اما برخی شایعات نشان می‌دهد احتمالاً گوشی بعدی گوگل مجهز به فناوری شارژ بیسیم جدید Qi2 بوده و می‌تواند از فناوری Qi2 پشتیبانی کند. طبق بیانیه مطبوعاتی کنسرسیوم Wireless Power اولین محصولات سازگار با این فناوری در حال دریافت گواهی بوده و به زودی گوشی‌های مجهز به این فناوری نیز به بازار عرضه خواهند شد.
استاندار Qi v2 دارای دو نمایه است که یکی از آنها به نام MPP مبتنی بر فناوری مکس اپل بوده که توسط اپل به برای گوشی‌های آیفون ارائه شده است. نمایه‌ای دیگر نسخه ارتقا یافته EPP است که مطابق با استاندارد Qi2 v2 ساخته شده است. این فناوری می‌تواند کلیه دستگاه‌های الکترونیکی از قبیل گوشی‌های موبایل را با سرعت ۱۵ وات شارژ کند. اما به نظر می‌رسد عملکرد آن به دلیل بهره بردن از آهنربا برای تراز دقیق سیم پیچ به نسبت سریع‌تر باشد. احتمال می‌رود گوگل در سری پیکسل نو از این استاندارد استفاده کند. زیرا مهندس ارشد سخت‌افزار گوگل اخیراً به عنوان عضو هیئت مدیره به WPC ملحق شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال