تصاویر واقعی گوگل پیکسل ۹ پیش از رونمایی فاش شد

تصاویری منتسب به گوشی های نسل جدید پیکسل به نام های پیکسل ۹، ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد که طراحی این گوشی را پیش از رونمایی نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر مربوط به نسل بعدی گوشی های پیکسل در شبکه اجتماعی […]

تصاویری منتسب به گوشی های نسل جدید پیکسل به نام های پیکسل ۹، ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد که طراحی این گوشی را پیش از رونمایی نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر مربوط به نسل بعدی گوشی های پیکسل در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد. این در حالی است که هنوز نام نهایی این گوشی ها توسط گوگل معرفی نشده است. یک منبع آگاه در بازار به نام Rozetked تصاویر مربوط به این گوشی ها را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. طبق این اطلاعات گوشی پیکسل ۹ پرو XL دارای اسم رمز کومودو مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی است و احتمالا همراه با یک رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. همچنین گوشی پیکسل ۹ پرو همراه با یک رم ۱۶ گیگبایتی عرضه میشود.

هنوز فاصله زیادی تا رونمایی گوگل از این گوشی های جدید باقی مانده است. احتمالا گوشی های جدید پیکسل ۹ پرو و پرو XL مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین ابعاد گوشی XL از بقیه بزرگتر بوده و در عین حال در موارد دیگر مشابه یکدیگر خواهند بود.

گوشی پیکسل ۹ احتمالا همراه با یک رم ۱۲ گیگابایتی و مجهز به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگبایتی عرضه خواهد شد. ابعاد مربوط به دو مدل پیکسل ۹ و ۹ پرو یکسان بوده و نمایشگر مدل پیکسل ۹ معمولی ۶.۲۴ اینچ و همراه با حاشیه های بزرگتر است. در حالی که پیکسل ۹ پرو با نمایشگر ۶.۳۴ اینچ عرضه خواهد شد. در هر سه پرچمدار از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده شده است. هنوز ۵ ماه تا زمان رونمایی از گوشی های سری جدید پیکسل توسط گوگل باقی مانده و مشخص نیست گوگل در نهایت این گوشی ها را با چه طراحی و مشخصاتی در آینده رونمایی خواهد کرد.