محصولات مفهومی جدید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال یک کانسپت مربوط به یک گوشی رونمایی کرده است که به دور مچ دست بسته می‌شود. همچنین ۴ گجت جذاب دیگر نیز توسط سامسونگ به نمایش گذاشته شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در کنگره جهانی موبایل شاهد محصولات مفهومی جالب توجه توسط سامسونگ بوده‌ایم. این […]

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال یک کانسپت مربوط به یک گوشی رونمایی کرده است که به دور مچ دست بسته می‌شود. همچنین ۴ گجت جذاب دیگر نیز توسط سامسونگ به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در کنگره جهانی موبایل شاهد محصولات مفهومی جالب توجه توسط سامسونگ بوده‌ایم. این شرکت از کانسپت یک گوشی خم شونده رونمایی کرده است که می‌توان آن را به دور مچ دست بست. همچنین چهار کانسپت جذاب دیگر نیز توسط سامسونگ دیسپلی رونمایی شد که یک اسپیکر، کیس ایرپاد، هدفون بلوتوثی و سوئیچ خودرو را نشان می‌دهد که روی آنها نمایشگرهای مختلفی نصب شده و بدین ترتیب کارایی‌های مختلفی را ارائه می‌کنند.

کانسپت گوشی خم شونده سامسونگ با نام Cling Band دارای یک صفحه نمایش اولد منعطف است و با توجه به نوع استفاده می‌تواند همانند یک گوشی یا یک ساعت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. در حالت عادی این گوشی ظاهری مشابه با سایر گوشی‌ها دارد. در پنل پشتی لولاهایی دیده می‌شود که بالای آن دوربین و حسگر سلامتی قرار گرفته‌اند.

طبق تصاویر و گزارش‌های منتشر شده از این کانسپت در صورت خم کردن این گوشی دور دست پنل پشتی به شکل شیار پل‌های قدیمی در می‌آید. همچنین یک حسگر ضربان قلب در کنار دوربین قرار گرفته که از طریق آن می‌توان در زمان بستن گوشی به دور دست معیارهای سلامتی را نیز ردیابی کرد. این کانسپت به دلیل قرارگیری در مراحل اولیه تولید همراه با مشکلاتی خواهد بود. به عنوان مثال اندازه آن به حدی است که نمی‌توان برای همیشه از این دستگاه برای دور دست استفاده کرد. همچنین در صورتی که بخواهید همانند یک گوشی عادی از این دستگاه استفاده کنید دیگر امکان استفاده از حسگرهای سلامتی وجود ندارد.

سامسونگ دیسپلی چند کانسپت دیگر نیز در این نمایشگاه عرضه کرد یکی از آنها هدفون بی‌سیمی است که دارای صفحه نمایش کوچک دایره‌ای بوده و از طریق آن می‌توان شارژ هدفون آهنگ در حال پخش تنظیمات مربوط به صدا و موارد دیگر را مشاهده کرد. از دیگر کانسپت این شرکت کره‌ای می‌توان به کیس ایرپاد اشاره کرد که در آن یک نمایشگر کوچک قرار داده شده و امکان تنظیمات مختلف و کنترل موسیقی از طریق آن وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال