پرچمداران قدیمی سامسونگ به قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز می‌شود

به گفته نمایندگان سامسونگ احتمالاً ویژگی‌های مربوط به هوش مصنوعی Galaxy AI از طریق نسخه جدید One UI 6.1 برای پرچمداران سال‌های گذشته منتشر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ طبق گفته خود احتمالاً به زودی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را برای تبلت و گوشی پرچمدار نسل قبلی خود […]

به گفته نمایندگان سامسونگ احتمالاً ویژگی‌های مربوط به هوش مصنوعی Galaxy AI از طریق نسخه جدید One UI 6.1 برای پرچمداران سال‌های گذشته منتشر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ طبق گفته خود احتمالاً به زودی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را برای تبلت و گوشی پرچمدار نسل قبلی خود منتشر خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط نمایندگان این شرکت این ویژگی‌ها می‌توانند از طریق به روز رسانی One UI 6.1 در ماه آینده در اختیار کاربران قرار بگیرند.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد یکی از نمایندگان سامسونگ در پست مربوط به انجمن گفتگوی کاربران چنین مطلبی را منتشر کرده است. به گفته وی عرضه Galaxy AI در محصولات سال ۲۰۲۲ از جمله گوشی‌های گلکسی اولترا پلاس و زد فولد ۴ و زد فلیپ ۵ انجام خواهد شد. تبلت‌های اس ۸ اولترا پلاس و استاندارد نیز به این قابلیت‌ها مجهز می‌شوند.

البته این نماینده کره‌ای اعلام کرده است تمامی قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی گلکسی در اختیار این دستگاه‌ها قرار نخواهد گرفت. همچنین برخی از این ویژگی‌ها برای پرچمداران سال ۲۰۲۱ سامسونگ از قبیل گلکسی اس ۲۱ و گوشی‌های تاشو فولد و فیلیپ ۳ نیز منتشر خواهد شد.

البته محدودیت قابلیت‌های هوش مصنوعی برای محصولات قدیمی‌تر بیشتر است. کاربران این دستگاه‌ها تنها می‌توانند از ویژگی‌های Circle to Search و Magic Rewrite استفاده کنند که احتمالا قابلیت Generative Edit نیز در آن قرار دارد. طبق اعلام سامسونگ به روزرسانی‌های مربوط به One UI در اوایل ماه مهر یا اواسط اردیبهشت ماه انجام می‌شود. اما ممکن است در تمامی کشورها و به صورت جهانی با اندکی زمان بیشتر صورت گیرد. سامسونگ پیش از این قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی گلکسی را از طریق به روز رسانی One UI در اختیار سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ قرار داده بود. به زودی کاربران دستگاه‌های سامسونگ می‌توانند از قابلیت‌های این هوش مصنوعی در گوشی‌های خود بهره‌مند شوند.