به زودی امکان انتشار آلبوم‌های تصویری مشارکتی کاربران با دوستان خود در اینستاگرام فراهم می‌شود

اینستاگرام قصد دارد ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران قرار دارد که از طریق آن می‌توان با دوستان خود آلبوم تصویری مشارکتی منتشر کرد. به این ترتیب دوستان نیز می‌توانند به آلبوم تصویری پست کاربر عکس‌های دیگری اضافه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رئیس اینستاگرام موسری اخیراً از آزمایش ویژگی‌های جدیدی […]

اینستاگرام قصد دارد ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران قرار دارد که از طریق آن می‌توان با دوستان خود آلبوم تصویری مشارکتی منتشر کرد. به این ترتیب دوستان نیز می‌توانند به آلبوم تصویری پست کاربر عکس‌های دیگری اضافه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رئیس اینستاگرام موسری اخیراً از آزمایش ویژگی‌های جدیدی در این شرکت خبر داد که در آن امکان انتشار پست‌های مشترک با دوستان وجود دارد. بیان دیگر با کمک ویژگی جدید اینستاگرام می‌توان در یک پست مشارکتی عکس‌ها و ویدیوهای خود را همراه با دوستان آپلود کرد.

طبق پست آدام موسری در شبکه اجتماعی تردز این ویژگی اکنون در مرحله توسعه قرار داشته و در صورت دسترسی کاربران به آن امکان انتشار پست‌های مشارکتی با دوستان وجود دارد. همچنین می‌توان افرادی که قرار است به صورت مشترک تصویری را به پست اضافه کنند تایید کرده و یا انتخاب کرد.

در صورت انتشار این ویژگی فالوورهای مورد تایید کاربران دکمه جدیدی با عنوان Add to post در اختیار خواهند داشت. با این گزینه امکان اضافه کردن عکس‌ها و ویدیوهای مورد علاقه آنها نیز به پست مورد نظر وجود دارد. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت تصاویر مورد نظر تنها پس از تایید کاربر به نمایش در می‌آیند. ویژگی جدید در دست توسعه امکان پست کردن تصاویر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال