ابزار هوش مصنوعی Stability AI می‌تواند در حوزه تولید تصویر عملکردی سریع و قدرتمند داشته باشد

مدل جدید هوش مصنوعی که توسط Stability AI توسعه یافته می تواند تنها در 10 ثانیه به ایجاد تصویر بپردازد. فرایند تصویرسازی با کمک این مدل نسبت به مدل‌های کنونی بسیار پرسرعت تر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین مدل هوش مصنوعی تولید تصویر با نام Stable Cascade معرفی شد که […]

مدل جدید هوش مصنوعی که توسط Stability AI توسعه یافته می تواند تنها در 10 ثانیه به ایجاد تصویر بپردازد. فرایند تصویرسازی با کمک این مدل نسبت به مدل‌های کنونی بسیار پرسرعت تر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین مدل هوش مصنوعی تولید تصویر با نام Stable Cascade معرفی شد که نسبت به مدل پیشرو این شرکت عملکردی سریع‌تر و قدرتمندتر دارد. این مدل هوش مصنوعی وظیفه تولید تصویر را بر عهده داشته و همچنین می‌تواند چندین نسخه از آن را برای کاربران ارائه کند‌. همچنین می‌توان از این ابزار برای افزایش وضوح تصاویر نیز استفاده از دیگر ویژگی‌های مدل جدید می‌توان به ویرایش قسمت خاصی از تصاویر و به کارگیری لبه‌های یک تصویر برای ساخت تصویر جدید اشاره کرد. در حال حاضر این مدل در گیت هاپ و برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی در دسترس قرار گرفته است.

طبق بیانیه شرکت سازنده این مدل دارای ۳ وجه متمایز است و به کارگیری این معماری علاوه بر فراهم کردن قابلیت فشرده سازی طبقاتی تصاویر می‌تواند یک خروجی قابل توجه را نیز ارائه کند. همچنین فرایند ایجاد تصویر با کمک این مدل تنها ۱۰ ثانیه زمان نیاز داشته و نسبت به مدل‌های فعلی که فرایند آنها به اندازه ۲۲ ثانیه است بسیار سریع‌تر است. به گفته شرکت سازنده این مدل می تواند به انتشار پایدار و رایج شدن روش آن کمک کند.

مدل هوش مصنوعی جدید Stability AI نسبت به مدل استیبل که مدل پیشرو این شرکت محسوب می‌شود و ابزارهای تولید تصویر زیاد دیگری بر مبنای آن تولید شده بسیار فرصت سرعت در بوده و عملکرد بهتری را به کاربران ارائه می کند. در حال حاضر این شرکت با چندین پرونده قضایی مبنی بر استفاده از داده های دارای حق چاپ بدون اجازه و برای آموزش مواجه است. همچنین به دنبال تامین مالی تحقیقات خود از طریق ارائه مجوزهای تجاری و اشتراک است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال