اولین تصاویر ماکت آیفون ۱۶ وجود یک دکمه جدید را نشان می‌دهد

اولین تصاویر منتسب به ماکت سری آیفون ۱۶ نشان می‌دهد اپل در طراحی دوربین از آیفون ایکس استفاده کرده و یک دکمه جدید نیز به عنوان دکمه اکشن و کپچر در آن دیده می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چند ماه دیگر تا رونمایی از نسل جدید آیفون‌ها باقی مانده است. اما […]

اولین تصاویر منتسب به ماکت سری آیفون ۱۶ نشان می‌دهد اپل در طراحی دوربین از آیفون ایکس استفاده کرده و یک دکمه جدید نیز به عنوان دکمه اکشن و کپچر در آن دیده می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چند ماه دیگر تا رونمایی از نسل جدید آیفون‌ها باقی مانده است. اما اکنون تصاویری از ماکت سری آیفون ۱۶ منتشر شده که نشان می‌دهد برخی ویژگی‌های کلیدی به این آیفون اضافه خواهد شد. در حالت کلی طراحی آن مشابه نسل قبلی آیفون‌ها بوده با این حال برخی تغییرات در آن قرار گرفته است. یکی از آنها تغییر طراحی دوربین نسخه‌های استاندارد و پلاس است.

در تصاویری که از این ماکت توسط سانی دیکسون در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده هر چهار مدل سری آیفون ۱۶ به همراه طراحی‌های آن قابل مشاهده هستند. تمام اعضای سری آیفون ۱۶ مجهز به دکمه اکشن خواهند بود. همچنین دکمه جدید کپچر نیز به این محصولات اضافه خواهد شد. البته مهمترین تغییر در این آیفون تغییر سبک طراحی دوربین در مدل ۱۶ و ۱۶ پلاس است. طبق این تصاویر اپل مجدداً از طراحی شبیه آیفون ایکس برای محصولات خود استفاده کرده است. با این حال دیگر خبری از ماژول دوربین دایره‌ای نبوده و طراحی آیفون ایکس مد نظر خواهد بود. در سمت راست کلیه محصولات آیفون ۱۶ دکمه کپچر قرار خواهد گرفت. این دکمه علاوه بر طراحی مکانیکی از لمس برای قابلیت زوم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

آیفون ۱۶ و ۱۶ پرومکس نسبت به دیگر اعضای خانواده کمی بزرگتر بوده و دلیل آن نیز به اندازه بزرگ صفحه نمایش مربوط است. اپل آیفون ۱۶ پرو را با نمایشگر ۶.۳ اینچی و مدل پرومکس را با نمایشگر ۶.۹ اینچ عرضه خواهد کرد. چیدمان دوربین اصلی به صورت عمودی و مشابه آیفون ایکس است این سبک از طراحی می‌تواند به فیلمبرداری فضایی در هدست ویژن پرو نیز کمک کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال