باتری غول پیکر در شیائومی ۱۴ اولترا به کار گرفته می‌شود

اطلاعات جدید منتشر شده شیائومی ۱۴ الترا نشان می‌دهد احتمالاً این گوشی دارای یک دوربین و باتری غول پیکر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد در اوایل سال آینده از مدل اولترا شیائومی ۱۴ رونمایی کند. همچنین در کنار آن تبلت پرچمدار شیائومی پد ۷ نیز عرضه خواهد شد. […]

اطلاعات جدید منتشر شده شیائومی ۱۴ الترا نشان می‌دهد احتمالاً این گوشی دارای یک دوربین و باتری غول پیکر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد در اوایل سال آینده از مدل اولترا شیائومی ۱۴ رونمایی کند. همچنین در کنار آن تبلت پرچمدار شیائومی پد ۷ نیز عرضه خواهد شد. در این بین یک افشاگر به نام Digital Chat Station در ویبو برخی از مشخصات این گوشی از قبیل قابلیت‌های شارژ و اندازه باتری آن را افشا کرده است.

این دستگاه با کد Venti مجهز به باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین گوشی جدید شیائومی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بیسیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که شیائومی ۱۳ اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز بود و قابلیت‌های شارژ آن تغییری نداشته است. شاگر بیش از این اطلاعاتی در مورد دوربین این گوشی پرچمدار منتشر کرده بود. طبق این اطلاعات شیائومی ۱۴ الترا مجهز به ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی از به گفته وی دوربین این گوشی از زوم ۰٫۵، ۱، ۳٫۲، و ۵ پشتیبانی خواهد کرد. پردازنده به کار رفته در آن اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ است و سیستم عامل هایپر او اس مبتنی بر اندروید ۱۴ در آن اجرا خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال