هدفون جدید بیتس استودیو برند اپل با تعداد محدود رونمایی شد

شرکت زیرمجموعه اول با نام بیتس طی همکاری با یک برند لباس از جدیدترین هدفون خود رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت بیتس که به اپل تعلق داشته و در زمینه تولید انواع هدفون فعالیت دارد، از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. هدفون بیتس استودیو پرو طی همکاری با برند […]

شرکت زیرمجموعه اول با نام بیتس طی همکاری با یک برند لباس از جدیدترین هدفون خود رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت بیتس که به اپل تعلق داشته و در زمینه تولید انواع هدفون فعالیت دارد، از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. هدفون بیتس استودیو پرو طی همکاری با برند لباس stusy توسعه یافته است. شرکت سازنده قیمت این هدفون را ۳۵۰ دلار اعلام کرد. همچنین برای پیش خرید و سفارش آن می توان از ۱۵ دسامبر اقدام کرد.

طبق اعلام بیتس، طراحی این هدفون به گونه ایست که در آن  از وسایل الکترونیکی دهه ۱۹۹۰ الهام گرفته شده است. این هدفون دارای گوش بند و هدبند در دو رنگ مشکی و بژ بوده و روی آن برند susy به رنگ مشکی دیده میشود.

این هدفون به قابلیت هایی از جمله حذف نویز از نوع فعال، امکان پشتیبانی از صدای سه بعدی، قابلیت جفت شدن با انواع گوشی از جمله اپل و درگاه USB مجهز است. همچنین باتری این هدفون می تواند تا ۴۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. علاوه بر آن کاربران برای گوش دادن به فایل های صوتی می توانند از درگاه های دیگر از قبیل بلوتوث ۳.۵ و جک ۳.۵ میلی متری نیز استفاده کنند. این نخستین محصول بیتس طی همکاری با یک برند لباس محسوب نمیشود. این شرکت پیش از این نیز تمام محصولات خود را با همکاری هنرمندان، ورزشکاران،‌ برندهای معروف و دیگر شرکا تولید کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال