گوشی جدید گوگل با پردازنده تنسور G4 در گیک بنچ مشاهده شد

گوشی جدیدی منتسب به گوگل در گیک بنچ  مشاهده شد که در آن از پردازنده تنسور G4 استفاده شده است. هنوز مشخص نیست این گوشی جدید و ناشناخته گوگل کدام یک از دستگاه‌های این شرکت خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات مختلفی در مورد گوشی‌های پیکسل ۹ […]

گوشی جدیدی منتسب به گوگل در گیک بنچ  مشاهده شد که در آن از پردازنده تنسور G4 استفاده شده است. هنوز مشخص نیست این گوشی جدید و ناشناخته گوگل کدام یک از دستگاه‌های این شرکت خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات مختلفی در مورد گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل فولد ۲ گوگل منتشر شده بود. در این شایعات آمده است گوگل قصد دارد این دو گوشی جدید را با تراشه سنسور G4 یا تراشه جدید گوگل به بازار عرضه کند. اکنون گوشی جدید و ناشناخته دیگری در گیک بنچ ۵ مشاهده شده که در آن از تنسور G4 به عنوان پردازنده استفاده شده است. البته این گوشی ممکن است یکی از دو دستگاه قابل عرضه گوگل باشد.

این دستگاه با اسم رمز Tokay که به نام مارمولک بزرگ بومی آسیایی اشاره شده است در گیگ ۵ ظاهر شد. علاوه بر تراشه به کار رفته در این گوشی ۸ گیگابایت رم نیز در آن قرار دارد و جدیدترین نسخه اندروید ۱۴ نیز در آن اجرا می‌شود. طبق گزارشی که در این مورد منتشر شده است گوشی مرموز گوگل دارای امتیاز گیک بنچ ۵ است که چندان چشمگیر به نظر نمی‌رسد. اما پیکربندی پردازنده این دستگاه باعث جلب توجه کاربران شده است.

تراشه این گوشی یک پردازنده ۸ هسته‌ای با سرعت کلاک حداکثر ۳.۱۰ گیگاهرتز است که نسبت به تراشه G3 به کار رفته در سری پیکسل ۸ ارتقای چشم گیری را به خود دیده است. همچنین نام رمز انتخاب شده برای این گوشی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گوگل پیش از این برای  سری پیکسل ۹ از کد رمز Komodo  برای مدل عادی و نام Komodo  برای مدل پرو استفاده کرده بود اما این نام جدید می‌تواند به نسخه سوم سری پیکسل ۹ تعلق داشته باشد.

البته با توجه به تغییر کدها توسط گوگل امکان دارد دستگاه مورد نظر گوشی تا شدنی جدید شرکت یعنی پیکسل فولد ۲ باشد. برخی شایعات نیز نشان می‌دهند مدل جدید ممکن است در کنار سری پیکسل 9 و امسال معرفی شود. همچنین در این شایعات آمده است احتمالاً دو مدل عادی و تا شدنی گوشی‌های جدید گوگل دارای تراشه‌های مشابه بوده و ویژگی‌های یکسانی را نیز ارائه خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال