نسل بعدی وان درایو شامل طراحی جدید، استفاده در حالت آفلاین و مجهز به Copilot معرفی شد

مایکروسافت از نسل بعدی وان درایو با طراحی جدید رونمایی کرد که به گفته این شرکت در اواخر سال جاری با قابلیت‌های دیگری به کاربران عرضه می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید وان درایو یا همان سرویس ذخیره‌سازی و اشتراک گذاری فایل‌ها توسط مایکروسافت رونمایی شد. نسخه جدید به ویژگی‌های […]

مایکروسافت از نسل بعدی وان درایو با طراحی جدید رونمایی کرد که به گفته این شرکت در اواخر سال جاری با قابلیت‌های دیگری به کاربران عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید وان درایو یا همان سرویس ذخیره‌سازی و اشتراک گذاری فایل‌ها توسط مایکروسافت رونمایی شد. نسخه جدید به ویژگی‌های به روز و چند قابلیت جدید مجهز خواهد بود. طبق اعلام مایکروسافت در وبلاگ این شرکت، ویژگی اصلی نسل جدید وان درایو دسترسی بهتر و راحت‌تر کاربران به فایل‌های خود است. همچنین در صفحه اصلی بخش‌های جدیدی برای مدیریت فایل وان درایو و قابلیت‌های آن قرار گرفته است. به عنوان مثال کاربران در بخش For you میتوانند به هوش مصنوعی دسترسی داشته و از این طریق فایل‌های پیشنهادی خود را مشاهده کنند. همچنین بخش Meetings view اطلاعات مربوط به جلسات آینده، گذشته و همچنین فایل‌های مربوط به این جلسات را نمایش خواهد داد.

مایکروسافت اعلام کرد در آینده قابلیت‌های جدیدی نیز به این سرویس اضافه خواهد شد. طبق گفته مایکروسافت برنامه برنامه وان درایو تیمز قرار است جایگزین برنامه Files  در سرویس تیمز شود همچنین روی کتابخانه‌های وان درایو و SharePoint نیز تغییراتی انجام خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال