نسخه به روز شده چت بات بارد با قابلیت دسترسی به اطلاعات جیمیل، داکس و درایو منتشر شد

گوگل نسخه به روز چت بات هوش مصنوعی بارد را منتشر کرد. در این نسخه جدید اکنون می‌توان با کمک افزونه‌ها اطلاعات سرویس‌های جیمیل، داکس و درایو را نیز اسکن کرد. بدین ترتیب کاربران با استفاده از این ویژگی میتوانند از این چت بات پاسخ‌های شخصی‌تری دریافت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

گوگل نسخه به روز چت بات هوش مصنوعی بارد را منتشر کرد. در این نسخه جدید اکنون می‌توان با کمک افزونه‌ها اطلاعات سرویس‌های جیمیل، داکس و درایو را نیز اسکن کرد. بدین ترتیب کاربران با استفاده از این ویژگی میتوانند از این چت بات پاسخ‌های شخصی‌تری دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در وبلاگ خود اعلام کرد افزونه‌های بارد اکنون این قابلیت را دارند تا به ابزارهای مختلف این شرکت از جمله جیمیل، درایو، یوتیوب، داکس، مپس و غیره دسترسی پیدا کنند.

با توجه به ویژگی‌های جدید گوگل بارد امکان جستجو در بین اسناد و ایمیل‌های شخصی وجود داشته و می‌توان دریافت اطلاعات مورد نظر را آسان‌تر کرد. به گفته گوگل محتوای داده‌های شخصی توسط افراد دیگر قابل مشاهده نبوده و همچنین توسط چت بات برای نمایش تبلیغات استفاده نخواهد شد. استفاده از این ویژگی نیز بدین صورت است که به طور مستقیم میتوان از این چت بات خواست تا محتوای مورد نظر را در اپ‌های گفته شده پیدا کند. پیش از این صحت اطلاعات دریافتی از بارد از طریق دکمه Google IT در موتور جستجوی گوگل امکان پذیر بود. اما اکنون این چت بات خود به طور مستقیم تطابق اطلاعات و پاسخ‌های به دست آمده را به کاربر نشان می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال