درگاه USB C در آیفون ۱۵ برای افزایش سرعت اینترنت از ارتباط اترنت پشتیبانی می‌کند

کاربران پس از عرضه گوشی آیفون ۱۵ و استفاده از آن به ویژگی‌های جدید اضافه شده پی برده‌اند. یکی از این ویژگی‌ها که توسط کاربران گزارش شده استفاده از درگاه USB C در گوشی‌های آیفون ۱۵ است که می‌تواند با استفاده از مبدل USB C به اترنت و با کمک اتصال سیمی سرعت اینترنت را […]

کاربران پس از عرضه گوشی آیفون ۱۵ و استفاده از آن به ویژگی‌های جدید اضافه شده پی برده‌اند. یکی از این ویژگی‌ها که توسط کاربران گزارش شده استفاده از درگاه USB C در گوشی‌های آیفون ۱۵ است که می‌تواند با استفاده از مبدل USB C به اترنت و با کمک اتصال سیمی سرعت اینترنت را بسیار بیشتر از وای فای افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های آیفون ۱۵ نشان می‌دهد آنها با استفاده از آداپتور USB C به اترنت توانسته‌اند اینترنت سیمی را با سرعتی بالاتر از وای فای در اختیار بگیرند. یکی از مخاطبان در گزارش ارسالی به مک رومرز اعلام کرد اتصال این درگاه به اینترنت باعث افزایش سرعت دانلود تا ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه شده است.

اپل پیش از این در وب سایت خود به صورت رسمی اعلام کرد در گوشی‌های آیفون ۱۵ امکان پشتیبانی از مبدل‌های USB C به اترنت وجود دارد. در صورت اتصال گوشی‌های نسل جدید اپل به کابل اترنت یک منوی مخفی در بخش تنظیمات ایجاد خواهد شد که از طریق آن می‌توان شبکه و اطلاعات آی پی را تنظیم کرد.

البته پیش از این نیز درگاه لایتنینگ امکان اتصال به مبدل اترنت را دارا بود. اما به نظر می‌رسد قرارگیری درگاه USB C در این گوشی توجهات بیشتری را به آن معطوف کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال