تیم کوک برنامه‌ریزی اپل برای تولید هوش مصنوعی مولد را تایید کرد

تیم کوک در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد این شرکت روی هوش مصنوعی مولد کار می‌کند و امکان دارد در آینده چت باتی مشابه چت بات ChatGPT  با هدف بهبود عملکرد سیری عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توسعه هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن یکی از موضوعات اصلی مربوط […]

تیم کوک در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد این شرکت روی هوش مصنوعی مولد کار می‌کند و امکان دارد در آینده چت باتی مشابه چت بات ChatGPT  با هدف بهبود عملکرد سیری عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توسعه هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن یکی از موضوعات اصلی مربوط به شرکت‌های مختلف فناوری است. تیم کوک مدیرعامل اپل نیز در مصاحبه‌ای با رسانه بریتانیایی اعلام کرد این شرکت قصد دارد برنامه‌ریزی‌هایی در مورد تولید هوش مصنوعی مولد با استخدام نیروهای جدید انجام دهد.

هوش مصنوعی در ابزارهایی مانند ChatGPT مورد استفاده خواهد بود. بنابراین می‌توان در نظر گرفت احتمالاً اپل نیز روی یک چت بات مخصوص به شرکت خود کار می‌کند تا بتواند از طریق آن عملکرد دستیار صوتی خود را افزایش دهد. طبق آنچه رسانه‌ها در مورد صحبت‌های تیم کوک منتشر کرده‌اند وی در مورد استخدام نیرو در بریتانیا در این زمینه اعلام کرد: اپل در حال استخدام نیرو در زمینه هوش مصنوعی است و در آینده جذب نیرو در این بخش نیست بیشتر خواهد شد. در حال حاضر هوش مصنوعی در تمام محصولات ما استفاده می‌شود. در قابلیت‌هایی مانند تشخیص سقوط اپل واچ یا تشخیص تصادف و همچنین پیش بینی تایپ در آیفون از این فناوری استفاده شده است.

با توجه به صحبت‌های تیم کوک در بریتانیا احتمالاً اپل به دنبال ساخت یک چت بات مبتنی بر هوش ما مصنوعی همانند ChatGPT  تی یا بارد خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال