تردز به محبوب‌ترین اپلیکیشن اپ استور اپل تبدیل شد

پس از آنکه تردز در اروپا عرضه شد جمعیت زیادی از کاربران این اپلیکیشن اقدام به نصب آن کرده‌اند و اکنون این برنامه از پردانلودترین برنامه‌های اپ استور محسوب می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا در اتحادیه اروپا در دسترس کاربران قرار گرفت و این موضوع باعث افزایش میزان دانلود این […]

پس از آنکه تردز در اروپا عرضه شد جمعیت زیادی از کاربران این اپلیکیشن اقدام به نصب آن کرده‌اند و اکنون این برنامه از پردانلودترین برنامه‌های اپ استور محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا در اتحادیه اروپا در دسترس کاربران قرار گرفت و این موضوع باعث افزایش میزان دانلود این اپلیکیشن شده است. این برنامه متن محور که به اینستاگرام وابسته است در تیر ماه ۱۴۰۲ در دسترس عموم قرار گرفت. اکنون این اپلیکیشن در چند روز اخیر به محبوب‌ترین اپلیکیشن در اپ استور اپل تبدیل شده است. همچنین اکنون می‌توان آن را یکی از رقبای قدرتمند شبکه اجتماعی ایکس نیز در نظر گرفت.

طبق گزارش منتشر شده توسط اینسایدر با وجود عدم استقلال تردز عملکرد خوب متا توانسته است به افزایش دانلود این برنامه در اپ استور بی‌انجامد. علاوه بر عرضه اپلیکیشن در اروپا نسخه تحت وب آن نیز راه اندازی شده که تعداد کاربران آن را افزایش داده است. پیش از این اپلیکیشن در ورود اروپا در رتبه پنجم دانلود قرار داشت اما اکنون در این فروشگاه به رتبه اول صعود کرده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده تعداد کاربران فعال روزانه این اپلیکیشن به حدود ۳۵ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است. همچنین تعداد کاربران فعال ماهانه این اپلیکیشن نیز ۲۷ درصد رشد کرده است. تعداد دانلود این اپلیکیشن از زمان عرضه به عدد ۴۴۵ میلیون بار رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال