کاربران توییتر بلو می‌توانند تیک آبی خود را مخفی کنند

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر سابق که اکنون این اپلیکیشن را با نام ایکس معرفی کرده است اعلام کرد کاربران توییتر بلو یا همان ایکس بلو اکنون گزینه‌ای برای مخفی کردن تیک آبی خود در اختیار دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تصاویر منتشر شده از قابلیت جدید در ایکس اکنون کاربران […]

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر سابق که اکنون این اپلیکیشن را با نام ایکس معرفی کرده است اعلام کرد کاربران توییتر بلو یا همان ایکس بلو اکنون گزینه‌ای برای مخفی کردن تیک آبی خود در اختیار دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تصاویر منتشر شده از قابلیت جدید در ایکس اکنون کاربران این سرویس می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی‌سازی پروفایل تیک آبی خود را مخفی کنند. در این صفحه گزینه‌ای با نام مخفی کردن تیک آبی وجود دارد که امکان استفاده از آن به کاربران داده شده است. در وب سایت توییتر در این مورد آمده است: تیک آبی اکنون می تواند به صورت مخفی در پروفایل و پست‌های شما وجود داشته باشد. با این حال ممکن است در برخی قسمت‌ها همچنان نمایش آن انجام شود و استفاده از برخی ویژگی‌ها نیز نشان دهنده اشتراک کاربران در این سرویس خواهد بود. همچنین در صورت مخفی کردن تیک آبی ممکن است برخی از ویژگی‌ها از دسترس خارج شوند.

پیش از این تیک آبی توییتر تنها به حساب‌های کاربری مورد تایید تعلق داشت. اما پس از حضور ماسک در این شبکه اجتماعی افرادی که هزینه این سرویس را پرداخت کرده باشند می‌توانند تیک آبی را دریافت کنند. در حال حاضر تیک آبی نشان دهنده این موضوع است که چه کاربرانی برای دریافت این سرویس هزینه پرداخت کرده‌اند.

هفته‌های اخیر همراه با تلاش‌های ماسک برای تبدیل توییتر به اپلیکیشن همه چیز بوده است. نام توییتر به ایکس تغییر پیدا کرده و در هفته‌های آینده نیز احتمالاً سیستم پرداخت به این پلتفرم اضافه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال