وکلای توییتر نسبت به جریمه چند میلیارد دلاری به ماسک هشدار دادند

با ورود ماسک به توییتر بخش هایی مانند امنیت و حریم خصوصی به نوعی دچار سردرگمی شده اند. یکی از وکلای توییتر به کارکنان این شرکت اعلام کرد در صورت عدم رضایت از کار می توانند از قانون حفاظت از افشاگر استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وکیل بخش حریم خصوصی […]

با ورود ماسک به توییتر بخش هایی مانند امنیت و حریم خصوصی به نوعی دچار سردرگمی شده اند. یکی از وکلای توییتر به کارکنان این شرکت اعلام کرد در صورت عدم رضایت از کار می توانند از قانون حفاظت از افشاگر استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وکیل بخش حریم خصوصی توییتر یادداشتی را از اسلک برای کارکنان ارسال کرده است. در این یادداشت آمده است: طبق مشاهدات، ماسک تنها به کاربران و نحوه کسب درآمد از آنها اولویت می دهد. بنظر می رسد فعالان حقوق بشر برای وی اهمیتی ندارند. اکنون کاربران بخش غیر درآمد زا و دیگر کاربران که توییتر را به شهری جهانی تبدیل کردند، مخالفان ما هستند. زیرا زمان زیادی را صرف ساخت آن کردند.

پیش از این توییتر به دلیل سواستفاده از داده های کاربران مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار جریمه شد که با پرداخت آن موافقت کرد. در یادداشت وکیل عنوان شد که در صورت عدم موافقت برای پرداخت، ممکن است جریمه میلیارد دلاری صادر شود. طبق گزارش بی بی سی، یکی از رگولاتور های حاضر در ایالات متحده نسبت به اخراج مدیران بخش حریم خصوصی ابراز نگرانی کرده است.

نشریه پلتفرمرز نیز اعلام کرد ماسک به کارمندانش در مورد ورشکستگی هشدار داده است. زوئه شیفر، از کارمندان این نشریه می گوید ایلان ماسک به کارمندان خود در مورد میلیاردها دلار ضرر در آینده هشدار داد که البته این موضوع به رکود اقتصادی نیز بستگی دارد. در حال حاضر یکی از مشکلات توییتر پس از ورود ماسک عدم دریافت تبلیغات از برخی تبلیغ کنندگان است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال