شیائومی در مراسم خود از ساعت هوشمند واچ S3 رونمایی کرد

علاوه بر سیستم عامل هایپر او اس و گوشی‌های سری جدید شیائومی ۱۴ ساعت هوشمند این شرکت به نام واچ اس ۳ نیز به طور رسمی معرفی شد. گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این ساعت هوشمند شیائومی به نام واچ ۳ دارای طراحی دایره شکل است و نسبت به نسل قبلی خود […]

علاوه بر سیستم عامل هایپر او اس و گوشی‌های سری جدید شیائومی ۱۴ ساعت هوشمند این شرکت به نام واچ اس ۳ نیز به طور رسمی معرفی شد.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این ساعت هوشمند شیائومی به نام واچ ۳ دارای طراحی دایره شکل است و نسبت به نسل قبلی خود از سیستم عامل جدید هایپر او اس نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن کاربر می‌تواند حاشیه نمایشگر را تغییر داده و به طور دلخواه واچ فیس آن را تنظیم کند.

ساعت جدید شیائومی مجهز به نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد است که نرخ رفرش آن ۶۰ هرتز و روشنایی آن نیز ۶۰۰ نیت خواهد بود. علاوه بر آن قابلیت‌های سلامتی متعددی از قبیل نظارت روی خواب و استرس نیز از طریق این ساعت هوشمند به کاربر ارائه خواهد شد. شیائومی واچ اس ۳ می‌تواند تا ۱۵ روز شارژدهی داشته باشد.  به دلیل پشتیبانی از eSIM امکان پاسخ دهی به تماس‌ها نیز وجود دارد. کاران می‌توانند به طور مستقل و بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند تنها از طریق این ساعت به تماس‌ها پاسخ دهند.

شیائومی ساعت هوشمند جدید خود را در نسخه استاندارد با قیمت ۱۰۹ دلار عرضه خواهد کرد و در نسخه مجهز به ویژگی eSIM قیمت این دستگاه به ۱۳۷ دلار خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال