آیا این تصویر مربوط به پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی G4 است؟

طی MWC 2015 بود که تقریبا تمامی شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند، محصولی جدید را معرفی نمودند. اما شرکت کره‌ای LG، هیچ سخنی از تلفن هوشمند G4 خود به میان نیاورد، تلفنی که مدت‌هاست خبر ساخت آن در فضای مجازی منتشر شده است. شاید بتوان این موضوع را اینگونه تعیبر کرد که حجم تلفن‌های هوشمند […]

طی MWC 2015 بود که تقریبا تمامی شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند، محصولی جدید را معرفی نمودند. اما شرکت کره‌ای LG، هیچ سخنی از تلفن هوشمند G4 خود به میان نیاورد، تلفنی که مدت‌هاست خبر ساخت آن در فضای مجازی منتشر شده است.

شاید بتوان این موضوع را اینگونه تعیبر کرد که حجم تلفن‌های هوشمند معرفی شده در MWC 2015 بسیار بالا بود و ال‌جی قصد معرفی پرچم‌دار خود در میان آن‌همه محصول جدید را نداشته و شاید، دلیل تاخیر در معرفی این تلفن، چیز دیگری باشد. اما هر چه که هست، ال‌جی قصد دارد تا محصولی کاملا متفاوت را تولید و معرفی نماید و این موضوعی کاملا روشن است.

هنوز ال‌جی، به صورت رسمی تلفن G4 را معرفی نکرده اما به تازگی، تصویری جدید در فضای مجازی منتشر شده که منابع مخلتف، اذعان دارند که این تصویر مربوط به تلفن هوشمند G4 می‌باشد. چیزی که ما تصویر مشاهده می‌کنیم، شباهت زیادی به یک تلفن خمیده دارد اما اینکه این خمیدگی به چه صورت و به چه دلیلی می‌باشد را نمی‌توان از این تصویر تشخیص داد.

موضوع مهم دیگری نیز به همراه این تصویر اعلام شده و آن، این است که این تصویر، مربوط به طراحی‌ای ابتدایی از این تلفن هوشمند می‌باشد و فاصله‌ی زیادی با طرح نهایی آن دارد. شایعات قبلی نیز اعلام دارند که جنس بدنه‌ی این تلفن هوشمند، تفاوت بسیاری با LG G3 داشته و از مواد با کیفیت‌تری در ساخت آن استفاده شده است.

اما آیا این تصویر، مربوط به تلفن هوشمند LG G4 می‌باشد؟ آیا ال‌جی نیز قصد تولید پرچم‌داری با صفحه‌ی نمایش خمیده دارد؟ نظرات خود را با تک‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال