با”Sim Cam” هوشمندترین مانیتور دنیا از کودک خود مراقبت کنید

طی چند سال گذشته استفاده از مانیتورها در اتاق کودکان به منظور نظارت و حفظ ایمنی از جانب والدین رواج یافته است. مانیتور “Sim Cam” که قابلیتهای فراوانی در این زمینه دارد در حال حاضر به قیمت 79 دلار آمریکا در سایت کیک استارتر پیش فروش می شود. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز […]

طی چند سال گذشته استفاده از مانیتورها در اتاق کودکان به منظور نظارت و حفظ ایمنی از جانب والدین رواج یافته است. مانیتور “Sim Cam” که قابلیتهای فراوانی در این زمینه دارد در حال حاضر به قیمت 79 دلار آمریکا در سایت کیک استارتر پیش فروش می شود.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، برای استفاده از این مانیتور هوشمند کافی است والدین نرم افزار مربوطه را روی تلفن همراه خود با سیستم عامل Android  و iOS نصب کنند. در اینصورت بدون حضور در منزل پدر و مادر می توانند به راحتی نقش مراقبتی خود را ایفا کنند. در صورت ایستادن کودک در تختخواب هشدار پرت شدن فعال می شود و پیامی به تلفن همراه کاربر فرستاده می شود. اسکن دائمی صورت نوزادان خطر خفگی را زمانیکه سر نوزاد در وضعیت بدی قرار گرفته اطلاع می دهد. در زمان گریه موسیقی ملایمی توسط این سیستم هوشمند در اتاق پخش می شود بعلاوه وقتی کودک در محیط رفت و آمد می کند مناطق خطرناک شناسایی و پیام هشدار ارسال می شود. همچنین قابلیت اسکن دائمی صورت توسط  Sim Cam  گرفتن عکس و فیلم در حالتهای مختلف کودک را امکان پذیر کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال