ترک عادات بد با پاولوک هوشمند

این مچ بند هوشمند 250 دلاری هرگاه برنامه ها و هشدارهایی را که برای انجام دادن کارهایتان تنظیم کرده اید را نادیده بگیرید به شما شوک الکتریکی وارد خواهد کرد. به طور مثال وقتی برای 6 صبح هشدار تنظیم کرده اید تا قسمتی ازکارهایتان را قبل شروع روز کاریتان انجام دهید، اگر یکبار زنگ هشدار را […]

این مچ بند هوشمند 250 دلاری هرگاه برنامه ها و هشدارهایی را که برای انجام دادن کارهایتان تنظیم کرده اید را نادیده بگیرید به شما شوک الکتریکی وارد خواهد کرد. به طور مثال وقتی برای 6 صبح هشدار تنظیم کرده اید تا قسمتی ازکارهایتان را قبل شروع روز کاریتان انجام دهید، اگر یکبار زنگ هشدار را به دقایقی بعد موکول نمایید پاولوک با شما همکاری خواهد کرد،اما در نوبت بعد به شما شوک وارد خواهد شد تا از رختخوابتان برخیزید.

می توان گفت کنترل رفتارها در طول روز و عدم سرپیچی از امور برنامه ریزی شده ایده ایست که منجر به تولید این دستبند شده است.

همچنین شما میتوانید به شخص دیگری قدرت کنترل واگذارنمایید به این شکل که شما به وسیله ی gps و تلفنهوشمند خود به یکی از دوستان نزدیک فیسبوکی تان اختیارکنترل قول و قرارهایتان را بدهید، اگر شما از برنامه هایتان عقب مانده باشید دوستتان میتواند به شما اخطار دهد.

سوال اینجاست که اگر کسی این دستبند را در خانه جا بگذارد چگونه قرار است به برنامه هایش برسد؟ پاسخ بسیار ساده است، اگر کسی برای برنامه هایش اهمیت قائل نباشد این وسیله ی هوشمند راهم به همراه نخواهد برد. بی شک کسی که برای ترک عادت هایش 250 دلار هزینه می کند این دستبند را به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال