دولت انگلستان اینترنت رایگان در مترو را ارائه می دهد

شما در انگلستان مکانی را پیدا نمی کنید که دسترسی به اینترنت نداشته باشد، اما به محض این که سوار مترو شوید دسترسی شما به این سرویس قطع می شود. دولت انگلستان هم از این مسئله آگاهی کامل دارد و قرار است با مبلغ 50 میلیون یورو اینترنت رایگان را از طریق وای فای به مردم […]

شما در انگلستان مکانی را پیدا نمی کنید که دسترسی به اینترنت نداشته باشد، اما به محض این که سوار مترو شوید دسترسی شما به این سرویس قطع می شود. دولت انگلستان هم از این مسئله آگاهی کامل دارد و قرار است با مبلغ 50 میلیون یورو اینترنت رایگان را از طریق وای فای به مردم ارائه دهد.

خبرگزاری های انگلستان خبر داده اند که دولت در حال مذاکره با شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت می باشد تا هر چه سریع تر و تا سال 2017 این مسئله تحقق یابد. این در حالی است که بعضی از شرکت ها کار خود را از امروز آغاز کرده اند و در حال نصب تجهیزات برای راه اندازی این سرویس ها می باشند.

همچنین شرکت EE بریتانیا هم اعلام کرده که با سرمایه گذرای 1.5 میلیارد دلاری در تلاش هستند تا اینترنت 4G را به طور کامل در متروهای این کشور راه اندازی کنند. هدف اصلی آن ها این است که 99 درصد از مردم انگلستان توانایی دسترسی به اینترنت 4G در 24 ساعت روز را داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال