صاحبان آیفون 6 و آیفون 6 پلاس کمتر از آیپدهایشان استفاده می کنند

کسانی که مدل های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس خریداری کرده اند نسبت به صاحبان مدل های قدیمی تر زمان کمتری را با آیپد خود کار می کنند. از این آمار که توسط اپلیکیشن پاکت (Pocket) جمع آوری شده میتوان برداشت کرد که کسانی که آیفون 6 دارند 72 درصد مواقع برای بازدید […]

کسانی که مدل های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس خریداری کرده اند نسبت به صاحبان مدل های قدیمی تر زمان کمتری را با آیپد خود کار می کنند. از این آمار که توسط اپلیکیشن پاکت (Pocket) جمع آوری شده میتوان برداشت کرد که کسانی که آیفون 6 دارند 72 درصد مواقع برای بازدید از این اپلیکشن از تلفن هوشمندشان و 28 درصد باقی را با آیپدشان وارد این اپلیکیشن می شوند، این آمار برای آیفون 6 پلاس بیشتر است و به ترتیب اعداد 80 و 20 درصد برای آنها ثبت شده است. در مقایسه صاحبان مدل های قدیمی تر 55 درصد با تلفن هوشمندشان و 45 درصد با آیپدشان وارد اپلیکیشن می شوند.

345

آماری که برای مدت زمان استفاده از این اپلیکیشن برای کاربران آیفون 6 پلاس ثبت شده با زمانی که کاربران اندرویدی در این اپلیکیشن صرف می کنند تقریبا تطابق دارد و این موضوع اهمیت صفحه نمایش بزرگتر در وبگردی با تلفن های هوشمند را می رساند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال