کیت آزمایشگاهی جدید برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات

در سرتاسر دنیا دومین سرطان شایع و پنجمین عامل مرگ و میر در مردان سرطان پروستات می باشد. تشکیل تومور در مراحل اولیه ممکن است بدون علامت باشد به همین دلیل تشخیص به موقع جهت جلوگیری از پیشرفت این بیماری حائز اهمیت است. مشکل در ادرار کردن ، درد در ناحیه لگن ، خون در […]

در سرتاسر دنیا دومین سرطان شایع و پنجمین عامل مرگ و میر در مردان سرطان پروستات می باشد. تشکیل تومور در مراحل اولیه ممکن است بدون علامت باشد به همین دلیل تشخیص به موقع جهت جلوگیری از پیشرفت این بیماری حائز اهمیت است. مشکل در ادرار کردن ، درد در ناحیه لگن ، خون در ادرار و … علائم شایع این نوع از سرطان هستند. متخصصین توصیه می کنند در آزمایشگاه اولین ادرار روزانه به عنوان نمونه جمع آوری شود زیرا میزان بیومارکر پروستات طی ساعات اولیه روز بیشتر از زمانهای دیگر است. بدین منظور پژوهشگران دانشگاه های “ایست آنجلینا” و “نورفولک” و “نورویچ” برای فراهم کردن امکان نمونه گیری در خانه روشی را تحت عنوان “آزمایش خطر ادرار پروستاتی ” ابداع نمودند.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، حساستر بودن روش جدید ، امکان جمع آوری نمونه ادرار در خانه با کمک کیت مورد نظر ، کاهش تعداد تستهای دوره ای مزایای این روش می باشد. این گروه تحقیقاتی  آزمایش خطر ادرار پروستاتی (PUR) را انقلابی در آزمایشات تشخیصی سرطان می دانند. با ارسال این کیت به آزمایشگاه و تجزیه و تحلیل نمونه مشخص خواهد شد که فرد تا چه میزان در معرض خطر ابتلا به سرطان پروستات قرار دارد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال