گرافن بسیار مسطح محصول جدید شرکت گرافنا

شرکت آمریکایی گرافنا یکی از پیشگامان عرصه صنعت این کشور به تازگی محصول گرافن ویژه ای را تولید کرده که قابل استفاده در طرحهایی با زمینه فوتونیک ، الکترونیک با کارایی بالا ، حافظه مغناطیسی و غشاهای آزاد می باشد. مهندسین این شرکت از روش CVD برای ساخت یک لایه گرافن 2 اینچی روی بستری […]

شرکت آمریکایی گرافنا یکی از پیشگامان عرصه صنعت این کشور به تازگی محصول گرافن ویژه ای را تولید کرده که قابل استفاده در طرحهایی با زمینه فوتونیک ، الکترونیک با کارایی بالا ، حافظه مغناطیسی و غشاهای آزاد می باشد. مهندسین این شرکت از روش CVD برای ساخت یک لایه گرافن 2 اینچی روی بستری از یاقوت کبود بهره گرفتند. میزان زبری این ورق نازک گرافن که روی فیلم مسی تشکیل می شود کمتر از 4 نانومتر است .

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، پیش از این اتحادیه اروپا این شرکت فعال در حوزه ساخت گرافن را جزو طرح “SME Instrument” برنامه افق 2020 قرار داده بود تا از پروژه های نوآورانه گرافنا حمایت لازم صورت گیرد. درآمد 1.2 میلیون دلاری این شرکت با توجه به داشتن 400 مشتری از 50 کشور دنیا و سهم 10 درصدی بازار گرافن انتخاب گرافنا را از بین شرکتهای فعال این حوزه توجیه می کند. محصول جدید این شرکت با لایه برداری الکتروشیمیایی یا روشهای خشک قابل انتقال به مکانهای دیگر جهت مصارف صنعتی می باشد. مقاومت این لایه نازک و مزایای نمونه جدید آن را مناسب ادغام با روشهای تولید صنعتی فعلی می کند. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال