شرکت دانش بنیان ایرانی پوشش آنتی باکتریال جدیدی تولید کرد

محمد مهدی نعمتی مدیر عامل شرکت فناور مستقر در مرکز رشد بیوتکنولوژی ، نانو چسب سنگ آنتی باکتریال جدیدی را تولید کرده است. از این محصول می توان در مکانهایی که نیاز به استریلیزه بودن دائمی دارند به عنوان پوشش استفاده نمود. مبتکر این اختراع در زمان دانشجویی تحقیقاتی را روی سنتز نانو ذرات اکسید […]

محمد مهدی نعمتی مدیر عامل شرکت فناور مستقر در مرکز رشد بیوتکنولوژی ، نانو چسب سنگ آنتی باکتریال جدیدی را تولید کرده است. از این محصول می توان در مکانهایی که نیاز به استریلیزه بودن دائمی دارند به عنوان پوشش استفاده نمود. مبتکر این اختراع در زمان دانشجویی تحقیقاتی را روی سنتز نانو ذرات اکسید روی انجام داده است. نعمتی پس از استخدام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای اولین بار اختراع خود را در اتاق عمل و آزمایشگاه بیمارستان شهید فقیهی شیراز و بیمارستان حضرت زینب به کار گرفت. به گفته وی فروش چسب آنتی باکتریال ظرف این مدت 800 کیلو بوده است. خواص آبگریزی و استحکام بالا ، کاربرد آسان در سطوح مانند چوب ، سنگ و شیشه بعلاوه قیمت مناسب از دلایل استقبال مشتریان این محصول می باشد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، نانوچسب تولیدی این شرکت می تواند به عنوان عایق در مکانهایی از جمله استخرها ، پشت بام ، سرویس بهداشتی و… بکار گرفته شود. همچنین با افزودن این چسب به بتن استحکام آن افزایش می یابد ، درزگیری کاربرد دیگر این محصول جدید است . تا کنون گواهی ثبت اختراع ، نانو مقیاس ، استاندارد 10900 آنتی باکتریال و 14718 چسب سنگ برای نانوچسب آنتی باکتریال از سازمانهای مربوطه اخذ گردیده است. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال