آگهی

بهترین برند دستگیره هوشمند

نتسر لاک، بهترین برند دستگیره هوشمند خرید دستگیره هوشمند یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ امنیت و ارتقای سطح کیفی زندگی است. این محصولات امنیتی نه‌تنها در حفاظت از جان و مال ما نقش مهمی ایفا می‌کنند، بلکه مدرن بودن و زندگی هوشمند را نیز برایمان به ارمغان می‌آورند. در عصر کنونی که فناوری‌های هوشمند […]

نتسر لاک، بهترین برند دستگیره هوشمند

خرید دستگیره هوشمند یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ امنیت و ارتقای سطح کیفی زندگی است. این محصولات امنیتی نه‌تنها در حفاظت از جان و مال ما نقش مهمی ایفا می‌کنند، بلکه مدرن بودن و زندگی هوشمند را نیز برایمان به ارمغان می‌آورند.

نتسر لاک، بهترین برند دستگیره هوشمنددر عصر کنونی که فناوری‌های هوشمند به سرعت در حال پیشرفت هستند، استفاده از دستگیره‌های هوشمند برای درب‌ها به صورت گسترده رواج یافته است. دستگیره‌های هوشمند، با امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود، باعث ورود و خروج راحت کاربران می‌شود. بااین‌حال، انتخاب بهترین دستگیره هوشمند ممکن است به یک چالش بزرگ تبدیل شود.

از آنجایی که مدل‌های مختلفی از این محصولات در بازار موجود است، شما باید بتوانید یک مدل کاربردی و مناسب را انتخاب نمایید. برای این کار، لازم است که بهترین برند دستگیره هوشمند را بشناسید تا از میان آنها، بهترین خرید را تجربه کنید.

برند تنسر لاک

تنسر لاک، با اعتماد به محصولات خود، یکی از بهترین خدمات پس از فروش را در ایران ارائه می‌دهد. قفل‌های هوشمند تنسر با گارانتی‌ ریسک و گارانتی طلایی در تمامی قسمت‌های بدنه، نرم‌افزار و قطعات، قابل‌تهیه هستند. این موضوع باعث شده تا مشتریان با اطمینان و آرامش خاطر، این محصولات را انتخاب کنند. مأموریت تنسر لاک، به ارمغان آوردن حس امنیت و ایجاد آرامش و لذت در زندگی مشتریان است. این برند معتبر، محصولات تخصصی خود را متناسب با نیازهای افراد آماده و وارد بازار کرده تا مشتریان از بابت قیمت و کارایی محصولات مطمئن شوند. یکی از ویژگی‌های خاص این شرکت، ارائه گارانتی با تعویض محصول است؛ چراکه نمی‌توان در زمان تعمیر، درب را بدون قفل رها کرد!

خدمات پس از فروش محصولات مسکونی و اداری تنسر، شامل گارانتی‌های متنوعی است. گارانتی ریسک شامل استفاده از محصول به مدت یک ماه است. همچنین گارانتی ۷ ساله تعویض بی‌قیدوشرط شامل دو بخش ۲ و ۵ ساله است که در آن‌ها، محصول به صورت رایگان یا با ۵۰ درصد هزینه تعویض می‌شود. درعین‌حال، گارانتی ۷ ساله تعویض بی‌قیدوشرط ممکن است با طرح تعویض محصول قدیمی با نسخه جدید همراه باشد.

کیفیت بالای قطعات، قابلیت اتصال به اپلیکیشن تلفن همراه، تنظیم توابع خیالی، رمز یک بار مصرف، قفل شب بند، قفل اتوماتیک، کنترل و ثبت رفت و آمد و … تنها گوشه ای از قابلیت هایی هستند که این محصولات برای افزایش امنیت و آسایش ساکنان در اختیار شما قرار می دهند.

با توجه به این توضیحات، متوجه می‌شوید که تنسر لاک از کیفیت منحصربه‌فرد محصولات خود اطمینان کامل دارد. در واقع رسالت این برند، تامین امنیت صددرصد محیط‌های بسته و حفظ آرامش خیال مشتریان است. پس از آنکه بازار ایران از محصولات بی‌کیفیت یا دستگیره‌های هوشمند گران‌قیمت اروپایی با خدمات پس از فروش غیرقابل‌استفاده پر شد، این شرکت شروع به فعالیت حرفه‌ای در این زمینه کرد. از سال 1395 که تنسر لاک تمرکز تولیدات خود را بر انواع قفل‌های حیاطی، کتابی و… گذاشته، تنوع محصولات هوشمند این شرکت نیز هر روز بیشتر شده است. در نهایت باید گفت که خرید دستگیره هوشمند تنسر لاک، بهترین گزینه برای امنیت خاطر شماست.

برند August

آرامش خاطر با محصولات August

August یکی از بهترین برندهای دستگیره هوشمند است که با استفاده از فناوری بی‌سیم و اینترنت اشیا، کاربران را قادر می‌سازد تا درب خانه یا محل کار خود را با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود کنترل کنند. این دستگیره هوشمند، قابلیت‌های زیادی ارائه می‌دهد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن، به صورت غیرحضوری و از فاصله دور، محیط را تحت‌نظر قرار دهند. همچنین، با این دستگیره‌های هوشمند می‌توانید به مهمانان خود دسترسی موقت ارائه دهید و زمان دقیق و محدودیت‌هایی مانند زمان ورود و خروج را تنظیم کنید. با سیستم ثبت ورود و خروج August، همواره می‌توانید بازدیدکنندگان خود را پیگیری کرده و کنترل کاملی بر دسترسی افراد به ملک خود داشته باشید.

برند kwikset

این برند با سابقه طولانی در زمینه طراحی و فروش انواع قفل و دستگیره هوشمند، یکی از شرکت‌های سرشناس به حساب می‌آید. طراحی جذاب و متفاوت، کیفیت بالا در ظاهر و استفاده از بهترین متریال‌ها برای ساخت، از جمله ویژگی‌های متمایز این برند می‌باشد. kwikset همچنین توانسته با الهام از دستگیره‌های قدیمی، مدل‌های کلاسیک و مدرن را ترکیب کرده و به طراحی‌های جذابی دست یابد. محصولات این برند علاوه بر ظاهر زیبا و عملکرد بی‌نقص در نرم‌افزار، دارای قابلیت‌های هوشمند متنوعی نیز هستند. قابلیت باز و بسته کردن درب از طریق تلفن همراه، مدیریت دسترسی مجاز برای مهمانان و ضبط ورود و خروج افراد، تنها بخشی از این قابلیت‌ها هستند. با استفاده از اپلیکیشن موبایل kwikset، کاربران می‌توانند به‌راحتی کنترل کاملی بر دستگیره هوشمند خود داشته باشند.

برند Schlage

محصولات باکیفیت Schlage

محصولات باکیفیت Schlage

Schlage، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید قفل در جهان می‌باشد که همواره در زمینه تولید قفل‌های هوشمند به عنوان برندی پیشرو شناخته می‌شود و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگرچه در طراحی محصولات خود، به اندازه برخی از شرکت‌های دیگر خلاقانه عمل نمی‌کند، اما همواره در بین محبوب‌ترین برندها قرار دارد. قفل‌های این برند از بهترین محصولات هوشمند در جهان محسوب می‌شوند و برای استفاده از آنها نیاز به داشتن یک گوشی یا تبلت اپل دارید. این قفل‌ها دارای یک صفحه‌کلید هستند که می‌توانید با واردکردن پین، درب را باز کنید. همچنین، قابلیت باز و بسته کردن با استفاده از دستیار شخصی هوشمند Siri را نیز دارند. دستگیره‌های دیجیتال Schlage، علاوه بر داشتن امکانات قفل‌های هوشمند دیگر، انتخاب عالی برای دارندگان آیفون محسوب می‌شوند. این قفل‌ها تنها با محصولات شرکت اپل سازگار بوده و به همین دلیل، فقط برای افرادی مناسب هستند که از گوشی یا تبلت اپل استفاده می‌کنند.

برند Gateman

گیتمن یکی دیگر از برترین برندهای دستگیره دیجیتال است. این شرکت از رمز عبور و اثر انگشت برای قفل هوشمند خود استفاده می‌کند. رمز عبور این قفل‌ها معمولاً شامل چند رقم است و به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که غیر قابل جعل باشند. یکی از تدابیر امنیتی انجام شده توسط برند گیتمن، ترکیب رمز عبور و اثر انگشت برای باز کردن درب است. بدین‌ ترتیب، شما می‌توانید هم‌زمان رمز عبور و اثر انگشت را برای بستن درب تعریف کنید. همچنین سیستم ضدسرقت، ضدضربه و اعلام حریق نیز در این محصولات هوشمند به‌کاررفته است. در مجموع می‌توان گفت که شرکت گیتمن، از جمله برندهای جهانی معتبر در زمینه تولید محصولات هوشمند به حساب می‌آید.

برند سامسونگ

دستگیره هوشمند سامسونگ

سامسونگ شرکتی مشهور است که به جز تولید محصولات لوازم‌خانگی، تلفن همراه و سایر موارد، قفل‌های دیجیتال را نیز تولید و عرضه می‌کند. نکته جالب درباره محصولات این برند این است که شما می‌توانید در یک خانه هوشمند، سایر وسایل هوشمند سامسونگ مانند دوربین‌های امنیتی را به قفل دیجیتال متصل کرده و کنترل ورود و خروج را بر عهده داشته باشید.

بااین‌حال، یکی از معایب قفل دیجیتال سامسونگ این است که به طور تخصصی فقط روی قفل دیجیتال کار نمی‌کند. درنتیجه اگر به دنبال بهترین برند قفل دیجیتال هستید، بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگری بروید که به صورت تخصصی روی این محصولات کار می‌کنند. بااین‌حال به خاطر سرشناس بودن این برند، نمی‌توان از محصولات آن چشم‌پوشی کرد. دستگیره‌های درب دیجیتال سامسونگ، با بالاترین دقت و تلاش طراحی شده‌اند تا محیط زندگی را به سطح بالایی از امنیت و راحتی برسانند. کاربران می‌توانند از طریق صفحه‌کلید، اثر انگشت یا کارت‌های دسترسی، به داخل محیط دسترسی پیدا کنند.

برند Yucca

درصورتی‌که شما تمایل به نصب قفل‌های الکترونیکی دارید، یکی از بهترین گزینه‌ها قفل دیجیتال یوکا است. این قفل‌ها دارای سیستم تشخیص هویت بدون خطا هستند و همه محصولات آن‌ها دارای سیستم‌های ضد شوک، ضدسرقت و ضدحریق بوده و امنیت بالایی دارند. قفل‌ها و دستگیره‌های دیجیتال یوکا از تکنولوژی‌های مختلفی مانند کارت هوشمند، صفحه‌کلید و امنیت بیومتریک (مانند اثر انگشت، تشخیص از طریق عنبیه چشم و کف دست) کمک می‌گیرند. در ساخت این قفل‌ها، از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده که بدون هیچ خطایی عمل کرده و کاربری آسانی هم دارند. علاوه بر امنیت، محصولات این برند دارای طراحی خاص و منحصربه‌فردی هستند که زیبایی و جذابیت خاصی به آن‌ها بخشیده است. این قفل‌ها روی انواع درب‌های معمولی و درب‌های ضدسرقت قابل نصب هستند.

دستگیره هوشمند از کجا بخریم؟

خرید بهترین دستگیره هوشمند از تنسر لاک

خرید بهترین دستگیره هوشمند از تنسر لاک

با توجه به آنچه در این محتوا گفته شد، ممکن است برایتان سؤال پیش بیاید که حالا با این تنوع، باید کدام برند را انتخاب کرد. برای پاسخ به این پرسش، باید در ابتدا بگوییم که خرید از شرکتی که بتواند خدمات پس از فروش معتبری ارائه داده و محصولات خود را گارانتی طولانی مدت کند، قطعاً می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. درعین‌حال، حمایت از تولیدات داخل می‌تواند بازار کار را رونق داده و منجر به حفظ سرمایه‌های ملی شود.

درنهایت از میان تمامی برندهای نام‌برده‌شده، تنسر لاک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با انتخاب این دستگیره‌های هوشمند دیگر نگران اتصال آنها به دستگاه‌های اندروید یا تحریم‌های متنوع در برخورداری از خدمات هوشمند نیستید. با مراجعه به سایت تنسر لاک می‌توانید محصولات متنوع این برند برای ادارات، منازل، اتاق کودک و… را مشاهده کرده و با کمک کارشناسان تنسر لاک، بهترین خرید خود را تجربه نمایید.

salb-techna