آگهی کسب و کارها

بررسی تخصصی سروموتور estun

سروموتورها به دو دسته AC و DC تقسیم می شود که به دلیل مزیت هایی چون راندمان بالا، تعمیر و نگهداری راحت تر، قیمت مناسب، ابعاد کوچک تر و … از مدل های AC در صنعت استفاده بیشتری می شود. در تقسیم بندی دیگری سروموتورها به دو مدل ترمزدار و معمولی تقسیم می شوند.

سروموتور یکی دیگر از موتورهای الکتریکی است که امکان کنترل دقیق موقعیت، سرعت و شتاب را فراهم می کند. در واقع قابلیت استفاده در یک سیستم کنترل حلقه بسته را دارد که شامل یک موتور متصل به سنسور و یک کنترلر است. اساس و پایه عملکرد سروموتور به سیگنال هایی که از سیستم کنترل دریافت می کند بستگی دارد و می تواند بصورت زاویه ای حرکت کند.

کاربردهای سروموتور

به دلیل بالا رفتن دقت و سرعت در ماشین آلات استفاده از سروموتور به یک امر حیاتی در صنعت تبدیل شده است. در واقع سروموتور در تمام صنایعی که نیاز به موتور الکتریکی دارند مورد استفاده قرار می گیرد مانند صنایع چاپ و نساجی، دستگاه های برش، صنایع نظامی، کنترل کننده خطوط هوایی، تجهیزات پزشکی، اتومبیل سازی، ماشین آلات تزریقات پلاستیک و….

سروموتور

سروموتور استون Estun

یکی از برندهای تولید کننده سروموتور در جهان استون است. درسال 1993 در نانجینگ چین فعالیت خود را آغاز کرد و به تولید سیستم های کنترل ماشین آلات فرم دهی فلز پرداخت. در همان سال های ابتدایی تولیدات خود را بهبود و افزایش دادند و به تولید درایو های سرو و موتورهای سرو پرداختند.

درسال 2017 با تاسیس خطوط تولید در میلان ایتالیا باعث ادغام تیم تخصصی خود با دانش درجه یک اروپا، فناوری پیشرفته و استانداردهای بین المللی شد و نام تجاری خود را جهانی کرد. استون 4 شرکت دیگر در انگلیس، آمریکا، ترکیه و هند راه اندازی کرد. با ایجاد این شبکه فروش به شناخته شدن برند استون بسیار کمک کردند.

سروموتور estun به دلیل تنوع تولیدی بالایی که دارد جایگاه ویژه ای در بین صنعتگران دارد و کمتر کسی هست که با این نام آشنایی نداشته باشد.

ویژگی های سروموتور estun

سروموتور استون مجهز به سه مد کنترلی TORQUE، POSITION و SPEED است که امکان جابجایی به یکدیگر بصورت داینامیکی را دارد. در این سروموتورها امکان استفاده از PLC داخلی وجود دارد همچنین تحمل اضافه بار تا 300% جریان نامی را دارد.

سروموتور استون دارای رنج کامل با ولتاژ ورودی 220 ولت برای تکفاز از توان 200 وات تا 400 وات و در مدل سه فاز با ولتاژ 380 ولت جریان متناوب از توان 1 کیلووات تا 22 کیلووات است.

سروموتور estun

تفاوت سروموتور estun با سایر برندها

در بالا به چند ویژگی سروموتور استون (estun) اشاره کردیم ولی محصول جدیدی که این شرکت را از سایر برندهای موجود در بازار متفاوت می کند سروموتور سری EST است.

سری EST نمونه دو یا سه موتوره است که دایره کاربرد محصولات آن را به طرز چشمگیری افزایش داده است. این دستگاه ها قادر هستند دو یا سه موتور را بصورت جداگانه کنترل کنند. بدین صورت که هر کدام از این موتورها ویژگی های خاص خود را دارند و امکان انجام فعالیت های پیچیده تر نسبت به نمونه های تک موتور را دارند. در واقع این روش باعث شده که حجم و ابعاد دستگاه های سری EST از مجموع دو یا سه دستگاه تک موتوره کمتر باشد. بنابراین می توان در پروژه هایی که فضا برای قرار گیری موتور کم است از سروموتور استون استفاده کرد.

salb-techna