آگهی کسب و کارها

بهترین مارک دستگاه هایفو: راهنمای انتخاب جدیدترین مدل

بهترین دستگاه هایفو چه مارکی است؟ برای کلینیک زیبایی، کدام مارک دستگاه هایفو را خریداری کنم؟ به‌عنوان صاحب یک کلینیک زیبایی، یا کسی که قصد دارد کلینیک زیبایی افتتاح کند، شما نیز قطعا با این سوالات و چالش‌ها مواجه شده‌اید. خرید دستگاه هایفو و به‌طورکلی تجهیزات مورد نیاز، یکی از مهم‌ترین و چالش برانگیزترین تصمیم‌های […]

بهترین دستگاه هایفو چه مارکی است؟ برای کلینیک زیبایی، کدام مارک دستگاه هایفو را خریداری کنم؟ به‌عنوان صاحب یک کلینیک زیبایی، یا کسی که قصد دارد کلینیک زیبایی افتتاح کند، شما نیز قطعا با این سوالات و چالش‌ها مواجه شده‌اید. خرید دستگاه هایفو و به‌طورکلی تجهیزات مورد نیاز، یکی از مهم‌ترین و چالش برانگیزترین تصمیم‌های صاحبان کلینیک‌های زیبایی است. در این مقاله، بهترین مارک دستگاه هایفو را به شما معرفی کرده‌ایم.

بهترین مارک دستگاه هایفو

دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم؛ بهترین مارک دستگاه هایفو

دستگاه گلد پریمیوم (Gold Premium)، نسل جدید سیستم‌های دابلو، مجهز به تکنولوژی هایفو است. این دستگاه، آخرین ورژن از خانواده دابلو بوده که با استفاده از تکنولوژی هایفو و به دلیل برخورداری از درایور بردهای بسیار باکیفیت، بهره‌گیری از با کیفیت‌ترین منبع تولید هایفو و کارتریج‌های متنوع به پرفروش‌ترین سیستم هایفو در دنیا تبدیل شده است.

تکنولوژی هایفو به امواج ماورای صوت با شدت بالاتر از 5 وات بر سانتی‌متر مربع گفته می‌شود. این امواج به‌صورت کاملاً متمرکز و در یک عمق مشخص و قابل پیش‌بینی و کانونی‌شده، توانایی نفوذ به عمق دلخواه در بدن، بدون آسیب به بافت‌های موجود در مسیر را دارد. این ویژگی منحصر به‌ فرد در هایفو دابلو گلد پریمیوم (Gold Premium) باعث شده دستیابی به لایه SMAS بدون نیاز به جراحی قابل انجام باشد. برای استعلام قیمت دستگاه هایفو دابلو گلد، با مجموعه وارد کننده این دستگاه، یعنی آفاطب، تماس بگیرید.

دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم؛ بهترین مارک دستگاه هایفو

کاربرد‌ها و موارد درمان دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم چیست؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم، طیف وسیع کاربردهای آن است. انجام درمان با این دستگاه، به واسطه کاهش مساحت لایه SMAS و افزایش قوام آن، همراه با تحریک فرآیند جوان‌سازی در درم، نتایج خوبی نیز به همراه دارد. برخی از مهم‌ترین اندیکاسیون هایفو دابلو گلد (GOLD Premium) عبارت‌اند از:

  • لیفتینگ صورت و بدن
  • لیفتینگ گردن
  • بالا کشیدن ابروها
  • افزایش قوام و الاستیسیته پوست
  • جوانسازی
  • کاهش چین و چروک
  • کاهش عمق خطوط نازولابیال
  • کاهش عمق خط خنده

گردآوری همه این کاربردها در یک دستگاه که نیاز شما را برای خرد دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف رفع می‌کند، یکی از بهترین مزیت‌های دستگاه گلد پریمیوم به‌عنوان بهترین مارک دستگاه هایفو است. در نظر داشته باشید برای خرید به مجمو‌عه‌های فروش تجهیزات کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید تا از اصالت و سلامت دستگاه مطمئن باشید.

ویژگی‌های هایفو گلد پریمیوم؛ برگ برنده در مقابل سایر دستگاه‌ها

کارتریج‌های متنوع دستگاه جهت دستیابی به حداکثر اثربخشی در نقاط مختلف صورت، گردن و بدن و بزرگترین قطر دات‌های ایجادشده در مقایسه با همه دستگاه‌های هایفو دابلو گلد، برخی از بهترین ویژگی‌های این دستگاه است. در ادامه به ویژگی‌های دیگر این دستگاه  پرداخته‌ایم:

افزایش چشم‌گیر سرعت به همراه بالارفتن میزان اثر بخشی کم‌ترین افت توان در کل شات‌های مصرفی
عدم افت توان در کارتریج‌ها هندپیس و کارتریج سبک
کاربری بسیار آسان اپراتوری (User Friendly) برنامه کاربردی از پیش تعیین شده با امکان تغییر پارامتر
سرعت بسیار بالا در حین درمان اثر درمانی بسیار بلند مدت فقط بعد از انجام دابلو در یک جلسه
بدون نیاز به استراحت و مراقبت‌های قبل و بعد از انجام دابلو قابل استفاده در همه فصول
مناسب برای تایپ‌های پوستی بدون محدودیت عدم ایجاد آسیب در اپیدرم و بافت‌های محیطی
امکان انجام همزمان لیفتینگ و جوان‌سازی پوست در یک جلسه قابلیت تنظیم فاصله دات‌ها با دقت 0.1 میلی‌متر
قابلیت تنظیم طول هر لاین از یک دات تا 25 میلی‌متر

در مورد کارتریج‌های این دستگاه نیز باید گفت که دستگاه گلد پریمیوم (Gold Premium)، چهار کارتریج مختلف دارد. این کارتریج‌ها عبارت‌اند از:

  • M7 با عمق نفوذ 3 میلی‌متر و فرکانس MHz 7
  • D7 با عمق نفوذ 4.5 میلی‌متر و فرکانس 7 MHz
  • D4 با عمق نفوذ 4.5 میلی‌متر و فرکانس 4 MHz

هر یک از این کارتریج‌ها برای ناحیه یا درمان خاصی طراحی شده است که با‌توجه به نیاز بیمار توسط درمانگر انتخاب می‌شود.

ویژگی‌های هایفو گلد پریمیوم؛ برگ برنده در مقابل سایر دستگاه‌ها

مکانیسم اثر دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم؛ کلاژن سازی و بازسازی پوست

افزایش دما در اطراف نقاط حرارتی ایجاد شده باعث به راه افتادن پروسه ساخت و بازسازی کلاژن در لایه SMAS و افزایش الاستیسیته این لایه می‌شود. از جمله سایر مکانیسم‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحریک فیبرو بلاست‌ها به ساخت کلاژن در درم رتیکولار
  • بازسازی و Remodeling کلاژن‌ها در درم رتیکولار
  • ایجاد Thermal Coagulation Zone در لایه SMAS
  • کاهش فوری و دائمی مساحت لایه SMAS

بین دستگاه‌های هایفو، دستگاه دیگری که همه این مکانیسم‌ها را باهم داشته باشد، وجود ندارد. همین مسئله این دستگاه را به یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها تبدیل کرده است.

دستگاه هایفو دابلو گلد پرمیوم را از کجا بخریم؟

اگر شما هم پس از مطالعه این مقاله به معجزه دستگاه هایفو دابلو گلد پرمیوم و توانایی‌ها و اثر بخشی‌های آن در درمان و جوان‌سازی پوست پی‌بردید و اکنون قصد خرید آن را دارید، ما خرید مستقیم از واردکننده را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مجموعه آفاطب وارد کننده انحصاری این دستگاه و یکی از اولین و بزرگترین مجموعه‌های وارد کننده تجهیزات کلینیک‌های زیبایی است. برای دریافت مشاوره با شماره‌های موجود در سایت آفاطب به نشانی (afateb.com) تماس بگیرید.

salb-techna