آگهی کسب و کارها

تضمین پیشرفت با نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، با دسترسی به تیمی فوق العاده حرفه‌ای، همواره سعی در برآوردن نیازهای کسب و کار شما و رساندن شما به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه کاریتان دارد. در واقع، این مجموعه با تولید نرم افزارهایی بسیار باکیفیت در قیمت‌های مختلف و با امکانات و قابلیت‌های متنوع، شهرت زیادی در بین کارفرماها پیدا کرده و اکنون در هر صنفی شناختی کامل از آن دارند

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، با دسترسی به تیمی فوق العاده حرفه‌ای، همواره سعی در برآوردن نیازهای کسب و کار شما و رساندن شما به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه کاریتان دارد. در واقع، این مجموعه با تولید نرم افزارهایی بسیار باکیفیت در قیمت‌های مختلف و با امکانات و قابلیت‌های متنوع، شهرت زیادی در بین کارفرماها پیدا کرده و اکنون در هر صنفی شناختی کامل از آن دارند.

از میان پلتفرم‌های تولید شده در تیم پارمیس، می‌توان از نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار حسابداری فروشگاهی یاد کرد که، با همکاری گروهی خبره و کاردان در شرکت پارمیس طراحی شده و راهی بازار فروش شده‌اند. از طرفی، شرکت پارمیس، نمایندگی‌های مختلفی در سراسر کشور داشته که، وظیفه فروش تمامی محصولات این شرکت را عهده دار هستند.

لزوم استفاده از برنامه حسابداری پارمیس

استفاده از برنامه حسابداری، دیگر کسب و کار کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و تمامی مشاغل ملزم به بکارگیری آن جهت پیشرفت و توسعه هستند. در واقع، از دلایل رونق و سودددهی هر چه بیشتر در دنیای تجارت، همین پلتفرم‌های حسابداری محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهید کوچکترین خطایی در زمان ثبت فاکتورهای خود نداشته باشید و یا به ارزیابی دارایی‌های خود به صورت مستمر بپردازید، خرید برنامه حسابداری را فراموش نکنید.

از طرف دیگر، با دسترسی به برنامه حسابداری، دیگر پول زیادی برای استخدام چند نفر حسابدار در شرکت اقتصادی خود جهت مدیریت امور مالی خود هزینه نکرده و به این ترتیب، صرفه جویی قابل توجهی می‌کنید.

معرفی نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس

اگر شما هم به شغل کارمندی مشغول هستید و یا شغل خانه داری را در پیش گرفته‌اید، به مراتب، نیاز به نگهداری امور مالی خود دارید. البته، دانشجویان، کارگران و افراد دارای کسب و کاری کوچک نیز در زمره این افراد قرار می‌گیرند. ولی امکان دارد شرایط اقتصادی و مالی شما و افراد مذکور، به نحوی نباشد که، بتوانید برای خرید نرم افزار حسابداری مناسب اقدام کنید. در این میان، مشاغل کم بازده و کوچک، به علت عادت نداشتن به خریدن برنامه حسابداری و یا عدم برخورداری از توان مالی، نرم افزار حسابداری را کالایی قابل خرید و فروش ندانسته و یا رو به استفاده از پلتفرم‌های قفل شکسته می‌آورند.

البته، گاهی تعدادی از این افراد، به سمت خرید ارزان ترین اتوماسیون‌های موجود در بازار می‌روند. آن هم پلتفرم‌هایی که، غیر کارشناسی و غیر استاندارد بوده و شامل پشتیبانی نمی‌شوند. حتی، تعدادی از این برنامه‌های حسابداری، مجوز یا تاییدیه‌ای از هیچ نهادی ندارند. اما یادتان باشد که، عدم پاسخگویی این قبیل از پلتفرم‌ها، بعد از مدتی موجب می‌شود که، فرد هیچ حس پیشرفتی در رسیدن به اهداف مالی خود نداشته و از طرف دیگر، احساس کند که، بی جهت انرژی و وقت خود را تلف کرده است.

به این ترتیب، فرد دوباره به سمت استفاده از حسابداری سنتی و دفتری سوق داده می‌شود. یا در حالت دوم، عملیات مالی یا حسابداری خود را بر عهده حسابدارانی می‌گذارد که، بازدهی خوبی در کسب و کارهای کوچک ندارند. اما شرکت پارمیس، با توجه به رسالت مهم خود و توجه به نیازهای طیف‌های مختلف در اجتماع، نرم افزار حسابداری رایگان را تولید و امکان نصب آن را بر روی هر دو سیستم عامل IOS و اندروید دارید.

نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس، امکان کنترل دقیق درآمد ماهیانه و همین‌طور هزینه‌های شما در موارد مختلفی از جمله تهیه مایحتاج روزانه، کرایه حمل و نقل، اجاره خانه و موارد دیگر را برایتان فراهم می‌کند. نکته بسیار جالب اینکه، اصلاً نیازی به دانستن حسابداری برای بکارگیری نرم افزار حسابداری رایگان نداشته و تنها با آموزش‌های ساده و کاربردی تیم پارمیس می‌توانید نحوه کار با این پلتنفرم را آن هم بدون پرداخت هیچ مبلغی یاد بگیرید. فیلم‌های آموزشی شیوه کار با قسمت‌های مختلف نرم افزار رایگان پارمیس در وب سایت این مجموعه موجود است که، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، به تسهیل هرچه بیشتر کسب و کار شما به عنوان صاحب یک خرده فروشی، عمده فروشی و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها کمک زیادی می‌کند. در صورت خرید و از این نرم افزار حسابداری فروشگاهی، سوددهی و موفقیت شغلی شما تضمین شده است. در این پلتفرم فروشگاهی کاربردی، امکان تهیه گزارشات مدیریتی دقیق در قالب‌های مختلف و با قابلیت دریافت خروجی از آن‌ها به صورت‌های پی دی اف، ورد و یا اکسل را دارید. از طرفی، می‌توانید مدیریت کالاها و انبار خود را نیز با اطمینان خاطر به این اتوماسیون فروشگاهی بسپارید و از هر جهت خیالتان راحت باشد.

جمع بندی

پارمیس، نرم افزارهایی را از سال‌ها قبل تاکنون تولید و به بازار عرضه کرده که، به جرات می‌توان گفت در بین رقبا نظیر ندارند. برای دریافت نمایندگی و یا خرید این نرم افزارها از پارمیس، با شماره‌ 02187758 در وب سایت مجموعه به نشانی https://www.parmisit.com/ را شماره گیری بفرمایید تا تیم فروش شما را به طور کامل راهنمایی بفرمایند.

salb-techna