ایلان ماسک خروج ایکس از اروپا را تکذیب کرد

ایلان ماسک اعلام کرد برخلاف شایعات منتشر شده اتمام فعالیت ایکس در اروپا تکذیب می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش منتشر شده توسط اینسایدر نشان می‌دهد ایلان ماسک قصد دارد شبکه اجتماعی ایکس را در اتحادیه اروپا تنها به دلیل عدم انطباق اطلاعات نادرست با قانون خدمات دیجیتال در این منطقه […]

ایلان ماسک اعلام کرد برخلاف شایعات منتشر شده اتمام فعالیت ایکس در اروپا تکذیب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش منتشر شده توسط اینسایدر نشان می‌دهد ایلان ماسک قصد دارد شبکه اجتماعی ایکس را در اتحادیه اروپا تنها به دلیل عدم انطباق اطلاعات نادرست با قانون خدمات دیجیتال در این منطقه از دسترس کاربران خارج کند. پس از انتشار این خبر ماسک نسبت به آن واکنش نشان داده و آن را نادرست خوانده است. وی در پاسخ به این گزارش اعلام کرد این وب سایت نشریه واقعی نبوده و خبر منتشر شده نیز به شدت نادرست است. با توجه به میانه بدی که ماسک با رسانه‌های جریان اصلی دارد معمولاً از عبارت به شدت در تکذیب ادعاهای آنها استفاده می‌کند.

پیش از این ایلان ماسک در جریانی بر سر مسائل بازار داخلی و صنعت با یک کمیسر اتحادیه اروپا بحث کرده و در این مورد مدعی شد تمام قوانین این پلتفرم دقیقاً همسو با قوانین جدید اروپا است. نمونه‌ای از پخش اطلاعات نادرست در این شبکه اجتماعی باعث جدال بیشتر وی و کمیسر اتحادیه اروپا شد.

طبق اعلام اینسایدر در صورتی که اتحادیه اروپا جریمه‌های سنگینی را برای تحت فشار قرار دادن ایکس در نظر بگیرد، بهتر است ایکس برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از اروپا خارج شود. از طرفی خروج ایکس از اروپا با توجه به نزول تعداد کاربران ایکس در ماه‌های اخیر می‌تواند این روند رو به کاهش را افزایش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال