ایلان ماسک با حذف تیتر مقاله‌ها در ایکس یک تغییر پرحاشیه دیگر را ایجاد کرد

ماسک با هدف بهبود زیبایی بصری در شبکه اجتماعی ایکس تیتر و مقدمه مقاله‌ها را حذف می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران شبکه اجتماعی ایکس اخیراً متوجه تغییرات ظاهری ‌پست ها در این پلتفرم شده‌اند. این شبکه اجتماعی به دستور ایلان ماسک فرایند حذف تیترها را در دستور کار خود قرار […]

ماسک با هدف بهبود زیبایی بصری در شبکه اجتماعی ایکس تیتر و مقدمه مقاله‌ها را حذف می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران شبکه اجتماعی ایکس اخیراً متوجه تغییرات ظاهری ‌پست ها در این پلتفرم شده‌اند. این شبکه اجتماعی به دستور ایلان ماسک فرایند حذف تیترها را در دستور کار خود قرار داده است.

حدود دو ماه پیش به تغییرات مربوط به ظاهر در شبکه اجتماعی ایکس اشاره شده بود. ایلان ماسک مدیرعامل ایکس اعلام کرده است با هدف زیبایی بصری در این پلتفرم این تغییرات انجام می‌گیرد. طبق گزارش منتشر شده در انگجت و لینک مقاله‌های وب سایت این خبرگزاری، قسمت تیتر و اخبار مرتبط با لینک در نسخه iOS حذف شده اما در نسخه تحت وب همچنان امکان مشاهده این بخش وجود دارد.

آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌هایی که تبلیغات خود را در ایکس منتشر می‌کنند نظر منفی در مورد ویژگی جدید این پلتفرم دارند. اما ماسک بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده و با هدف کاهش حجم پست‌ها در قسمت تایم لاین همچنان تغییرات مورد نظر خود را اعمال کرده است. وی معتقد است حذف تیترها به کاربران کمک می‌کند تا در دام خبرهای زرد نیفتاده و تنها خبرهای رسمی و اصلی را دنبال کنند.

البته ماسک همچنان دلیل اصلی اعمال تغییرات خود را همان زیبایی بصری معرفی می‌کند. وی پس از آنکه توانست توییتر را تصاحب کند نام آن را تغییر داده و پلن‌های اشتراکی با هدف استفاده اکثری از آن را طراحی کرده است. اخیراً ماسک در یکی از توییت‌های خود اعلام کرد خبرنگاران برای افزایش درآمد و آزادی عمل بیشتر می‌توانند به طور مستقیم اخبار و محتوای خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال