هواوی در آینده‌ای نزدیک هدستی مشابه ویژن پرو عرضه خواهد کرد

طبق گزارش های اخیر هواوی نیز تمام تلاش خود را روی ارائه هدستی شبیه به ویژه پرو متمرکز کرده و احتمالاً در بازار هدست‌ها به رقیبی برای اپل تبدیل خواهد شد. خبرهای منتشر شده نشان می‌دهند هواوی قصد دارد به حوزه تکنولوژی واقعیت ترکیبی نیز وارد شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

طبق گزارش های اخیر هواوی نیز تمام تلاش خود را روی ارائه هدستی شبیه به ویژه پرو متمرکز کرده و احتمالاً در بازار هدست‌ها به رقیبی برای اپل تبدیل خواهد شد. خبرهای منتشر شده نشان می‌دهند هواوی قصد دارد به حوزه تکنولوژی واقعیت ترکیبی نیز وارد شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در حال حاضر روی یک دستگاه شبیه به هدست ویژن پرو اپل کار می‌کند. با توجه به اینکه اپل هدست خود را همانند یک نوآوری جدید عرضه کرده است اکنون شرکت‌های دیگر نظیر هواوی نیز به دنبال توسعه دستگاه مشابه آن هستند. البته طبق گزارش‌های منتشر شده این دستگاه ساخت هواوی از برخی جهات بهتر از ویژه پرو ظاهر خواهد شد.

طبق گزارشی که فون آرنا در این مورد و به نقل از پست یکی از کارمندان سابق شرکت میزو منتشر کرده است دستگاه جدید با نام ویژن هواوی عرضه خواهد شد و وزن آن بسیار کمتر از ویژن پرو بوده و تنها ۳۵۰ گرم است. این دستگاه با وزن سبک به کاربران کمک می‌کند تا بدون احساس سنگینی از این گجت پوشیدنی برای مدت طولانی استفاده کنند. در حال حاضر بسیاری از خریداران ویژن پرو اپل این گجت پوشیدنی را به دلیل سنگین بودن به به سازنده مرجوع کردند. هدست هواوی ویژن احتمالاً مجهز به پنل‌های میکرو اولد شرکت سونی از نوع 4k مجهز خواهد بود. خبری از ویژگی EyeSight که در ویژن پرو وجود دارد در هدست هواوی نخواهد بود.

کمپانی چینی هواوی در سال گذشته با معرفی سری میت ۶۰ گوشی‌های هوشمند خود توجهات بسیاری را در جهان به خود جلب کرده است. این گوشی که به پردازنده 5G کرین ۹۰۰۰ اس مجهز است و توانست بازار گوشی آیفون را دچار تغییرات اساسی کند. به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد از همین پردازنده قدرتمند برای دستگاه‌های واقعیت مجازی خود نیز استفاده کند. البته عملکرد آن نسبت به چیپ‌های M2 و R1 ویژن پرو بسیار کمتر و ضعیف‌تر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال