آشنایی با انواع درب ورودی و لابی

در یک ساختمان انواع درب مورد استفاده قرار می گیرد.همان طور که می دانید درب ها برای ایجاد امنیت و حفظ حریم شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. اهمیت درب منزل زمانی مشخص می گردد که درب نه تنها یک راه ورودی به منزل می باشد، بلکه نشان دهنده انتخاب و سلیقه صاحبخانه است. از […]

در یک ساختمان انواع درب مورد استفاده قرار می گیرد.همان طور که می دانید درب ها برای ایجاد امنیت و حفظ حریم شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. اهمیت درب منزل زمانی مشخص می گردد که درب نه تنها یک راه ورودی به منزل می باشد، بلکه نشان دهنده انتخاب و سلیقه صاحبخانه است. از این رو حس زیبایی شناسی شما چه بخواهید و چه نخواهید با توجه به طرح درب ورودی منزلتان توسط مهمانان مورد سنجش قرار خواهد گیرد. برای خرید و اطلاع از قیمت درب لابی و درب ورودی ساختمان می توانید با فروشگاه های اتحاد درب و راشادورز تماس بگیرید.

انواع درب لابی برای فروش

درب ورودی لابی

درب ورودی لابی به طور معمول متشکل از سه لنگه است که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته میشود . شیشه های مورد استفاده در درب لابی معمولا سه جداره بوده و دارای برنزکاری هستند. در های لابی توسط چوب های طبیعی (روس،راش و…)که طی سه مرحله در دمای خاص که متناسب با درب های تمام چوب لابی است خشک می شود که این امر باعث جلوگیری از تاب خوردگی و عمر بالای درب می شود.

آشنایی با انواع درب ورودی و لابی | تکنادرب لابی درب ضد سرقت

درب لابی ضد سرقت راشادورز همان طور که حدس می زنید این درب مانع از ورود سارقین به داخل منزل شده و در برابر هر گونه تخریبی مقاوم است. در واقع این گونه درب ها را با استانداردهای خاصی طراحی و می سازند و همچنین نسبت به حرارت و رطوبت و صدا نیز عایق است. این خصوصیات سبب می شود که این درب ها در برابر تخریب قفل و لولا و بدنه مقاوم باشند و از این رو مانع از ورود سارقین شود. درب ضد سرقت در برابر حرارت و رطوبت نیز مقاوم است.

این درب ها امروزه به یکی از مهم ترین انواع تجهیزات تامین امنیت منازل و ساختمان ها تبدیل شده اند و لذا شرکت ها و تولیدی های زیادی امروزه مشغول به تولید انواع درب ضد سرقت می باشند. درب های ضد سرقت شامل سه دسته درب ضد سرقت ایرانی، ترکی و چینی می باشند. لازم به ذکر است بدانید قیمت درب های ضد سرقت بسته به این انواع متفاوت می باشد.

درب دولنگه لابی

همان طور که مشخص است درب ضد سرقت دولنگه و یک و نیم لنگه لابی از درب های تک لنگه زمان تولید بالاتری نیاز دارند. به دلیل پهنای بالای درب های ضد سرقت دولنگه و درب لابی چوبی با استفاده از قفل های مخفی ضد سرقت امنیت درب های لابی را افزایش می دهیم. در کنار این مورد رگلاژ درب ضد سرقت دولنگه لابی در کارخانه و در محل پروژه و نصب آن نصب به درب های تک لنگه زمانبر تر می باشد به دلیل اینکه یک طرف درب بر روی لنگه درب میشیند و همین دلیل باعث افزایش زمان رگلاژ درب می شود.

درب لابی شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور تلفیقی از درب چوبی و شیشه که در وسط درب قرار می گیرد می باشد.این نوع درب در چهارچوب های ساده فلزی و چهارچوب فلزی روکوب دار توسط شرکت های سازنده درب تولید می گردد.
درب شیشه خور به دلیل زیبایی خاص و کیفیت بالایی که دارد در زمره پرفروش ترین درب های ورودی میباشد.  داخل درب ضد سرقت لابی شیشه خور  سرتاسری فولادی می باشد و ضخامت چهارچوب آن ۱۸ سانتی متر است و رویه آن ۱۰ میلیمتر در نظر گرفته شده است. در ساخت این درب از روکش راش و رنگ پلی اورتان ترکیه استفاده گردیده و یراق آلات آن یراق کاله ترکیه است که دارای ۵ سال ضمانت یراق می باشد و همچنین ابعاد درب های لابی به صورت سفارشی ساخته می شود.

آیا درب لابی می تواند ضد سرقت باشد ؟

درب های لابی ضد سرقت نمونه کاملی از درب های لابی است که با توجه به ویژگی های عالی امنیتی می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در ساختمان ها باشد. این درب ها ترکیبی از چوب چند لایه MDF و فلز است که از درب لابی فلزی زیبا تر بوده و از سایر درب های لابی ایمن تر است.
درب ورودی خانه و یک لابی خوب باید پنج عامل اساسی زیر را داشته باشد:

  • عایق حرارتی و صوتی
  • شکل ، نما و وزن خوب
  • مقاومت درب لابی باید تا حد قابل قبولی زیاد باشد
  • مناسب برای شرایط آب و هوایی
  • خواص ضد سرقت

درب لابی

درب استیل ضد سرقت

درب ضد سرقت استیل در واقع ظاهری مشابه سایر درب های استیل دارند اما در تولید شاسی و دیواره درب از آهن و قفل های بسیار مستحکم استفاده می شود. این درب ها تنها با ظاهر زیبا و ساختاری محمکم در برابر فشار و ضربه مناسب مکان های هستند که هم به زیبایی ظاهری و هم حفظ امنیت اهمیت می دهند. درب ضد سرقت استیل جز یکی از گرانترین درب های استیل است.

درب استیل یکی از مدرن ترین و زیباترین درب های دنیا می باشد که علاوه بر مقاومت و ویژگی هایی که دارد جلوه ی زیبایی نیز به نمای ساختمان ها می بخشد. استفاده از این درب ها در ایران نیز بسیار رایج شده و فروشگاه های راشا درز، اتحاد درب، راسان درب و درب امن که بزرگترین برند درب های ضد سرقت می باشد با تولید و عرضه ی درب های استیل با کیفیت عالی در خدمت مشتری ها می باشند.

درب چوبی از مدل درب داخلی ساختمان

این نوع از درب صاف بوده و با هسته‌های تو پر یا تو خالی تولید می‌شود و سطح روی آن یا با استفاده از یک روکش چوبی یا با استفاده از رنگ کار می‌شود. به لحاظ هزینه‌ای قیمت درب‌های تو خالی ارزان‌تر از انواع تو پر آن است و علاوه بر هزینه خود درب چوبی هزینه‌ای نیز بابت نصب روکش از شما گرفته می‌شود. درب چوبی خود به چند دسته تقسیم می‌شود که یکی از آنها درب تمام چوب است که در این مدل به دلیل زیبایی چشم گیری که دارد از زمان‌های گذشته نیز طرفداران زیادی داشته است اما از طرفی بالا بودن قیمت این نوع از درب چوبی باعث شده تا مشتریان خاص خود را داشته باشد.
نوع دیگری از مدل درب چوبی درب‌های ام دی اف هستند که علاوه بر داشتن یک کلاف چوبی میانی، از چوب روسی ساخته شده و توسط دستگاه سی ان سی و بدون دخالت دست طرح‌هایی بر روی این درب‌ها طراحی می‌شود که انواع ظریف‌تر این طرح‌ها بر روی درب چوبی از نوع ام دی اف بسیار کار را زیبا می‌کند.