ردمی احتمالاً در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند کوچک پرچمدار است

یک گزارش در اوایل این هفته نشان داد که ردمی ممکن است در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند کوچک پرچمدار باشد. این دستگاه با وجود اندازه کوچک خود، انتظار می‌رود دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی و یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد. این خبر جدید اکنون جزئیاتی در مورد پردازنده این گوشی را […]

یک گزارش در اوایل این هفته نشان داد که ردمی ممکن است در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند کوچک پرچمدار باشد. این دستگاه با وجود اندازه کوچک خود، انتظار می‌رود دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی و یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد. این خبر جدید اکنون جزئیاتی در مورد پردازنده این گوشی را فاش کرده است و اگر این اطلاعات صحیح باشند، بسیار جالب هستند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، طبق گفته یک کاربر در Weibo به نام Smart Pikachu، این پرچمدار کوچک از ردمی می‌تواند توسط تراشه Dimensity 9400 پشتیبانی شود و ممکن است بخشی از سری Redmi K80 باشد.

نکته قابل توجه این است که این کاربر همچنین ادعا می‌کند که سری K80 در سال آینده دارای یک تراشه Snapdragon 8 Elite (نسخه Extreme Edition یا Gen 4) خواهد بود. در حالی که نمی‌توانیم دقت این جزئیات را تأیید کنیم، اگر درست باشد، انتخاب جالبی از سوی ردمی برای استفاده از هر دو سوکت پرچمدار Snapdragon و MediaTek در یک سری خواهد بود.

به غیر از این، اطلاعات زیادی در مورد این گوشی کوچک از ردمی نداریم. با توجه به اطلاعات محدود، می‌توان گفت که توسعه آن احتمالاً در مراحل اولیه است. تمرکز فعلی شیائومی به نظر می‌رسد بر روی عرضه قریب‌الوقوع سری استاندارد Redmi K80 باشد که انتظار می‌رود ماه آینده با حداقل دو نوع – K80 و K80 Pro – عرضه شود.

شایعات حاکی از آن است که K80 Pro دارای Snapdragon 8 Elite خواهد بود، در حالی که K80 می‌تواند دارای Snapdragon 8 Gen 3 باشد. اگر گوشی کوچک واقعاً بخشی از خط K80 باشد، می‌تواند در کنار خواهر و برادر بزرگتر خود در ماه نوامبر عرضه شود. ایده یک گوشی کوچک ردمی با یک پردازنده پرچمدار و باتری بزرگ هیجان‌انگیز است، اما بسیار مهم است که تا زمانی که شیائومی آن را به طور رسمی تأیید کند، انتظارات را کنترل کنید.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.