گلکسی M15 سامسونگ از گزینه‌های محبوب در بین گوشی‌های اقتصادی است

سامسونگ از گوشی میان رده گلکسی M15 با مشخصات خیره کننده رونمایی کرده است که می‌تواند یکی از گزینه‌های محبوب در بین گوشی‌های اقتصادی محسوب شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اوایل ماه جاری از گوشی اقتصادی جدیدی به نام گلکسی M15 رونمایی کرده است که اخیراً در بازارهایی از قبیل […]

سامسونگ از گوشی میان رده گلکسی M15 با مشخصات خیره کننده رونمایی کرده است که می‌تواند یکی از گزینه‌های محبوب در بین گوشی‌های اقتصادی محسوب شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اوایل ماه جاری از گوشی اقتصادی جدیدی به نام گلکسی M15 رونمایی کرده است که اخیراً در بازارهایی از قبیل بازار ویتنام در اختیار کاربران قرار گرفته و قرار است از هفته آینده در بازارهای دیگر نظیر هند نیز عرضه شود.

طبق گزارش منتشر شده توسط رسانه سم موبایل، این گوشی درست مشابه گوشی‌های دیگر سری ام به بازار عرضه شده است. M15 به باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است در حالی که سری a۱۵ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده است. از دیگر مشخصات گوشی جدید سری ام می توان به مشخصات سخت‌افزاری آن اشاره کرد که مشابه گلکسی A15 است.

سامسونگ در گوشی گلکسی A15 از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت استفاده کرد. همچنین تراشه به کار رفته در این گوشی از نوع هلیو G99 مدیاتک و یک رم ۸ گیگابایتی به همراه فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی بوده است. در پنل پشتی گوشی گلکسی A15 دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی قرار داشت. همچنین حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در گلکسی A15تعبیه شدع بود. احتمالاً مشخصات گلکسی M15 نیز کاملاً مشابه گلکسی a۱۵ سامسونگ بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال