آگهی کسب و کارها

آشنایی با گوشی‌های هوشمند سامسونگ و اپل

در سال‌های اخیر تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده است که بسیاری از کارهای روزانه ما توسط گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود. همین موضوع نیز باعث شده تا برندهای مختلف گوشی‌های بسیار جدید و پیشرفته‌ای را به بازار عرضه کنند. مانند دو برند مطرح سامسونگ و اپل که با تولیدات بسیار عالی پرچمدار فروش گوشی‌های هوشمند در […]

در سال‌های اخیر تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده است که بسیاری از کارهای روزانه ما توسط گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود. همین موضوع نیز باعث شده تا برندهای مختلف گوشی‌های بسیار جدید و پیشرفته‌ای را به بازار عرضه کنند. مانند دو برند مطرح سامسونگ و اپل که با تولیدات بسیار عالی پرچمدار فروش گوشی‌های هوشمند در بازار هستند.

خرید گوشی اپل یا سامسونگ از پیندو

بدون شک هریک از این برندهای محصولات خود را با طرح‌های جدید، امکاناتی خاص و بالاترین کیفیت تولید می‌کنند و نمی‌توان تفاوتی میان آن‌ها قائل شد. اما با این وجود به دلیل نوع سیستم عاملی که در هریک از این دستگاه‌ها وجود دارد، برخی از افراد طرفدار محصولات سامسونگ و برخی دیگر طرفدار برند اپل هستند. به همین علت در این مطلب سعی داریم به معرفی گوشی‌های هوشمند این دو کمپانی بپردازیم تا اگر قصد خرید این محصولات را دارید انتخاب برایتان راحت‌تر باشد.

معرفی گوشی‌های هوشمند سامسونگ و آیفون

برای اینکه بتوانید از میان انواع گوشی های سامسونگ و اپل انتخاب درستی داشته باشید، بهتر است با ویژگی‌‌‌های گوشی‌های هوشمند این دو برند آشنا شوید.

خرید گوشی هوشمند اپل

معرفی گوشی‌های جدید اپل

اپل یک کمپانی بسیار بزرگ در دنیاست که محصولات بسیار لوکس و گران قیمتی را تولید می‌کند. اما همچنان سهم بزرگی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. این کمپانی هرساله در یک بازه مشخص از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. با اینکه هرکدام از این گوشی‌ها آپدیتی از مدل‌های قبلی هستند، اما به قدری زیبا و پیشرفته طراحی می‌شوند که همچنان در لیست پرفروش‌ها قرار می‌گیرند.

تمام محصولات این برند طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارند و یک گزینه عالی برای عکاسی‌های حرفه‌ای هستند. زیرا تمام تصاویر ثبت شده کاملا به واقعیت نزدیک بوده و کیفیت فوق‌العا‌ده بالایی دارند. صفحه نمایش این گوشی‌ها نیز با بهترین متریال ساخته می‌شوند و وضوح و روشنایی تصاویر در بالاترین حد استاندارد قرار می‌گیرد.

اپل مدعی شده که در گوشی‌های جدید خود میزان شارژ و قدرت باتری افزایش یافته است. این موضوع می‌تواند برای افرادی که برای کارهای خود نیاز به گوشی هوشمند دارند، یک امتیاز مثبت باشد. علاوه بر این موارد، میزان فضای ذخیره‌سازی، قدرت پردازش اطلاعات، برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری، سیستم عامل و… نیز در این گوشی‌ها با دقت بالایی انتخاب می‌شوند و همین موضوع نیز باعث محبوبیت بیشتر محصولات این کمپانی شده است.

معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ

سامسونگ همانطور که گفته شد یکی از پرچمداران بازار در فروش گوشی‌های هوشمند است. این کمپانی نیز در طول سال مدل‌های جدیدی را به محصولات خود اضافه می‌کند که هرکدام در نوع خود بهترین هستند. یکی از تفاوت‌های اصلی که میان این برند و کمپانی اپل وجود دارد این است که سامسونگ محصولات خود را با قیمت‌های متفاوتی تولید می‌کند تا هر فردی بتواند متناسب با بودجه خود یک دستگاه خوب و کاربردی داشته باشد.

قدرت پردازش اطلاعات، سرعت عملکرد، کیفیت نمایشگر، فضای ذخیره سازی، کیفیت صدا، نوع باتری و سایر امکاناتی که در گوشی‌های جدید سامسونگ به کار رفته است در بالاترین سطح استاندارد خود قرار دارند و همین موضوع نیز باعث شده تا روزبه روز به شمار طرفداران این برند افزوده شود.

خرید گوشی های جدید سامسونگ

خرید گوشی‌های جدید سامسونگ و اپل از فروشگاه‌ اینترنتی پیندو

برای خرید آنلاین گوشی اپل آیفون و سامسونگ قطعا پلتفرم‌های بسیار زیادی وجود دارد. اما ما در اینجا به شما مجموعه پیندو را معرفی می‌کنیم. یک فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر که انواع گوشی‌های سامسونگ و اپل را موجود دارد و با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته پیندو یک وبسایت خرید و فروش است و شما می‌توانید به عنوان یک فروشنده نیز در آن ثبت نام کنید و کالاهای خود را به فروش برسانید. این مجموعه تنها کالاهای نو را موجود دارد و به هیچ عنوان اجناس دست دوم در آن جایی ندارد.

هدف اصلی پیندو ایجاد یک بستر قابل اعتماد برای خرید و فروش بی واسطه کالاهای نو است. جایی که خریدار و فروشنده بدون دغدغه و محدودیت خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. ضمن اینکه این مجموعه در قبال ارائه خدمات خود کارمزدی دریافت نمی‌کند و این موضوع یک امتیاز مثبت برای کاربران است.

در پلتفرم پیندو می‌توانید در زمینه کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات صنعتی و اداری و حتی مواد غذایی، خدمات مختلفی دریافت کنید. به عنوان مثال برای خرید گوشی باید به قسمت کالای دیجیتال و بخش موبایل و تبلت مراجعه کرد. همچنین اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد کالای مورد نظر خود دارید، می‌توانید با مراجعه به مجله اینترنتی تکنولوژی پیندو مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار گیرد.

سخن پایانی

خرید گوشی هوشمند کار بسیار دشواری است. زیرا علاوه بر دو کمپانی معتبر اپل و سامسونگ، برندهای دیگری نیز هستند که گوشی‌های هوشمند بسیار باکیفیت و کاربردی را به بازار عرضه می‌کنند. اما همانطور که گفته شد همچنان دو برند اپل و سامسونگ در صدر بهترین‌ها هستند. در هر صورت اگر قصد خرید و فروش گوشی هوشمند را دارید، فروشگاه پیندو در خدمت شماست. کافیست به وبسایت یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کنید و از خدمات مختلف آن بهره‌مند شوید.

salb-techna